۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱

اختصاص ۳۸ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان/ مابه تفاوت حقوق معلمان کِی واریز می شود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،یوسف نوری در نشست با فرهنگیان گلستان در کانون طا‌های گرگان اظهار داشت: دولت قبلی برای اجرای این طرح منبعی نداشته و فقط ۲۰ هزار میلیارد تومان برای سه سال در نظر گرفته بود، ...

مراحل بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان rtb.medu.ir

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،یوسف نوری در نشست با فرهنگیان گلستان در کانون طا‌های گرگان اظهار داشت: دولت قبلی برای اجرای این طرح منبعی نداشته و فقط ۲۰ هزار میلیارد تومان برای سه سال در نظر گرفته بود، اما اکنون ۳۸ هزار میلیارد تومان اعتبار برای ۸۵۰ هزار نفر اختصاص می‌دهیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دولت با مجلس بر سر برگزاری آزمون قبل از صدور احکام اختلاف نظر دارد افزود: هر زمان که این طرح نهایی شود اجرای احکام فرهنگیان از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ خواهد بود.

وی تصریح کرد: نیروی انسانی در آموزش و پرورش با رابطه‌های مختلف استخدامی مشغول به کار هستند که یکی از آن‌ها مهر آفرین با جمعیت ۶۱ هزار نفری است و تیر ماه بعد از برگزاری آزمون کد کارمندی برای آن‌ها صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکل کمبود نیروی انسانی مجوز‌هایی برای استخدام در آموزش و پرورش گرفته شده است، خاطر نشان کرد: ۳۲ هزار نیروی آموزشی خرید خدمات و نهضتی در حال حاضر مشغول فعالیت هستند که از این تعداد ۲۰ هزار نفر حکم شروع کار آن‌ها صادر و مابقی در سال تحصیلی آینده، محل خدمتشان تعیین و حکم شروع فعالیت آن‌ها صادر خواهد شد.

وی افزود: در برنامه راهبردی سند تحول آموزش و پرورش تاکنون هر فردی از سهم و ظن خود یار شد و کار کرد، اما الان کار‌های اصولی آغاز شده که قرارگاه یکی از آن اقدامات قابل اشاره است. /تسنیم

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط