۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷

اخبار پرسپولیس ۲۷ اردیبهشت| ماجرای جدایی کریم باقری از پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، اواسط مهر ماه سال گذشته بود که مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس قرارداد یحیی گل‌محمدی را به مدت دو فصل دیگر (تا پایان لیگ بیست و سوم) تمدید کرد. صدری از تمدید قرارداد با ...

باشگاه استقلال | شاه ماهی استقلال جایگزین کریم باقری شد / اجورلو با چهره معروف بست اما نظرش عوض شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، اواسط مهر ماه سال گذشته بود که مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس قرارداد یحیی گل‌محمدی را به مدت دو فصل دیگر (تا پایان لیگ بیست و سوم) تمدید کرد.

صدری از تمدید قرارداد با یحیی گل‌محمدی به عنوان یک اتفاق تاریخی یاد کرد و گفت: «قطعی شدن ادامه همکاری با آقا یحیی را باید یک اتفاق تاریخی قلمداد کرد. شک ندارم که هواداران پرسپولیس از این موضوع خوشحال هستند. پیام‌های بسیاری از سوی هواداران دریافت کردم که آنها هم نسبت به ادامه فعالیت گل‌‎محمدی در پرسپولیس ابراز خوشنودی کردند. تمدیدقرارداد با گل‌محمدی، یکی از راه‌هایی بود که برای روحیه دادن به تیم، به ذهنم رسید و آن را با برنامه‌ریزی دقیق، عملی کردم. می‌دانم که این اتفاق، خواسته هواداران هم بود.»

صدری که تصور می‌کرد با این تمدید قرارداد به سرمربی خودش در آستانه بازی حساس با الهلال عربستان روحیه داده است همچنین افزود: «امور مربوط به سفر عربستان در حال انجام است. ما با توجه به تیم پرقدرت و باانگیزه‌ای که داریم، امیدواریم یک موفقیت تاریخی دیگر برای باشگاه پرسپولیس رقم بخورد. بازیکنان در بهترین فرم خود هستند و قطعا تمدیدقرارداد با گل‌محمدی، روحیه تیم را بالا می‌برد تا انشاالله بتوانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و موفقیت‌های دیگری به هواداران هدیه کنیم. پشتیبانی کاملی از تیم صورت می‌گیرد تا بازیکنان و اعضای تیم با روحیه‌ای خوب به عربستان سفر کنند.»

سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس به ترتیب قرارداد حمید مطهری، داوود فنایی، رحیم مظاهرپور، محمد عسگری و مهرداد خانبان را نیز تمدید کرد اما در میان تعجب همگان خبری از تمدید کریم باقری نشد. شاید حضور آقا کریم در تیم ملی و دستیاری دراگان اسکوچیچ چندان خوشآیند یحیی گل‌محمدی نبود و هنوز هم این قرارداد در پرسپولیس تمدید نشده است.

شاید پرسش اصلی این باشد که آیا در صورت ماندن یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس، قرارداد کریم باقری هم تمدید خواهد شد؟ ظاهراً هم از طرف فدراسیون و هم باشگاه پرسپولیس به شماره ۶ تاریخ‌ساز فوتبال ایران توصیه شده که تک شغلی باشد و یکی از این دو تیم را برای ادامه فعالیت خود انتخاب کند.

شاید در صورت جدایی یحیی گل‌محمدی و حضور سرمربی خارجی در پرسپولیس، کریم باقری نیز طبق روال گذشته در این تیم به فعالیت خود ادامه دهد. شاید!

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار