۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴

اخبار پرسپولیس| چرا پرسپولیس سه برصفر مقابل تراکتور برنده می شود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،ناظربازی صراحتا گفته همه چیز قبل از بازی شروع شد و امید عالیشاه سنگهایی را پرتاب کرد که تماشاگران به سوی او پرتاب کرده بودند.ازطرفی کاملا مشخص شد که بازی به دستورداورمسابق...

بررسی سرنوشت و نتیجه بازی نیمه تمام تراکتور و پرسپولیس ؛ سه امتیاز به کدام تیم می رسد ! ؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،ناظربازی صراحتا گفته همه چیز قبل از بازی شروع شد و امید عالیشاه سنگهایی را پرتاب کرد که تماشاگران به سوی او پرتاب کرده بودند.ازطرفی کاملا مشخص شد که بازی به دستورداورمسابقه ادامه پیدا نکرده و گزارش داورهم برهمین مبناست.عکس ها و فیلم ها هم همه علیه تراکتوراست وبه همین دلیل اگر بازی سه برصفرنشود، عجیب است. خیال پرسپولیسی ها تا حد زیادی ازسه برصفر شدن بازی راحت است اما آنها نگرانند که نکند نفراتی چون عالیشاه وآقایی محروم شوند. اگرعالیشاه محروم نشود به احتمال زیاد مقابل شهرخودروهم فیکس است اما درغیراین صورت شانس مهدی عبدی بیشتراز قبل می شود.

باشگاه پرسپولیس می گوید براساس تمام مفاد قانونی بازی باید سه برصفر و تراکتور با محرومیت شدید مواجه شود.ازطرفی تراکتوری ها مدعی هستند کسانی که درتبریز سنگ پرتاب کردند،نفوذی های پرسپولیس بودند!

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

امین

۰۵ خرداد ۱۴۰۱


مگه میشه کسی خالکوبی پرسپولیس رو سینه ش باشه؟ نشان فروهر رو گردنش و سنگ پرت کنه و نفوذی نباشه؟؟؟؟؟

نظرات بسته شده است