۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰

اخبار پرسپولیس | دعوت جنجالی اسکوچیچ از مدافع مغضوب یحیی گل محمدی به تیم ملی + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،اخبار پرسپولیس | دعوت جنجالی اسکوچیچ از مدافع مغضوب یحیی گل محمدی به تیم ملی + جزئیات. سرمربی تیم ملی به دلیل سرپیچی ملی پوشان استقلال از دستورش و بازی در مقابل نفت مسجد س...

اخبار پرسپولیس | دعوت جنجالی اسکوچیچ از مدافع مغضوب یحیی گل محمدی به تیم ملی + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،اخبار پرسپولیس | دعوت جنجالی اسکوچیچ از مدافع مغضوب یحیی گل محمدی به تیم ملی + جزئیات. سرمربی تیم ملی به دلیل سرپیچی ملی پوشان استقلال از دستورش و بازی در مقابل نفت مسجد سلیمان سید حسین حسینی، عارف غلامی، صالح حردانی، مهدی مهدی پور و امیرحسین حسین زاده را از این تیم خط زد.

واکنش مدافع سابق پرسپولیس پس از دعوت به تیم ملی

برهمین اساس ۵ بازیکن جدید جانشین این بازیکنان شدند. یکی از این بازیکنان مهدی شیری بود.

مدافع سابق پرسپولیس که پس از تصمیم یحیی گل محمدی و اخراج از این تیم به فولاد خوزستان پیوست بالاخره مزد بازی‌های خوبش در تیم جنوبی را گرفت.

اخبار پرسپولیس | دعوت جنجالی اسکوچیچ از  مدافع مغضوب یحیی گل محمدی به تیم ملی + جزئیات

اخبار پرسپولیس | دعوت جنجالی اسکوچیچ از مدافع مغضوب یحیی گل محمدی به تیم ملی + جزئیات

مهدی شیری در این ارتباط گفت: «عزت و ذلت دست آن بالایی است. اگر آن بالایی نخواهد برگی از درخت نمی‌افتد و انسانی نزول نخواهد کرد. من هم خوشحالم از این بابت که به تیم ملی کشورم دعوت شدم و از این بابت از خدای خودم تشکر می‌کنم.»

وی ادامه داد: «از آقای اسکوچیچ تشکر می‌کنم که لیگ برتر را به خوبی رصد می‌کند. امیدوارم بتوان پاسخ مناسبی به این اعتماد ایشان بدهم. همچنین جا دارد از آقای نکونام، کادرفنی فولاد و همه همبازیانم تشکر کنم که در نیم فصل دوم لیگ برتر خیلی به من کمک کردند.»

وقتی از مهدی شیری پرسیدیم پس از اخراج از تیم پرسپولیس فکرش را می‌کردی به تیم ملی دعوت شوی فقط به یک جمله بسنده کرد و گفت: «بنویسید فقط خدا!»

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط