۰۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵

اخبار پرسپولیس| دروازه نامطمئن پرسپولیس در رقابت های جام حذفی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از طرفداری، پرسپولیس مقابل هوادار هم موفق به کلین شیت نشد. اگرچه علیرضا بیرانوند به تنهایی در تمام بازی های حذفی نقش انکارناپذیری در صعود مرحله به مرحله پرسپولیس داشته و حتی در یکی دو بازی ب...

آرم پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از طرفداری، پرسپولیس مقابل هوادار هم موفق به کلین شیت نشد.

اگرچه علیرضا بیرانوند به تنهایی در تمام بازی های حذفی نقش انکارناپذیری در صعود مرحله به مرحله پرسپولیس داشته و حتی در یکی دو بازی باعث صعود تیمش شده اما در مجموع خط دفاعی پرسپولیس در جام حذفی اقتدار بازی های لیگ را نداشته و این تیم در هر بازی گل خورده است.

پرسپولیس در اولین بازی خود در جام حذفی با احمد گوهری در زمین حاضر شد و دو بار دروازه اش باز شد اما علیرضا بیرانوند برای ضیافت پنالتی ها به زمین آمد و باعث برتری تیمش شد.

در مرحله بعدی پرسپولیس در نقش جهان به مصاف تیم مدعی سپاهان رفت و با وجود به ثمر رساندن ۴ گل، ۲ بار دروازه اش باز شد. سرخ ها در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف گل گهر رفتند که در این بازی هم موفق به کلین شیت نشدند. مثل بازی دیروز مقابل هوادار که باز هم پرسپولیس یک گل از روی نقطه پنالتی دریافت کرد.

موضوعی که نشان می دهد با وجود حضور پرقدرت پرسپولیس در بازی های حذفی و صعود با وجود سخت ترین قرعه، آمار خط دفاعی اش همچون بازی های لیگ موفق نبوده است. حال باید دید در فینال حذفی و در جدال دوباره با استقلال، پرسپولیس می تواند اولین کلین شیت خود را رقم زده و همچون بازی برگشت لیگ، بدون دریافت گل به پیروزی برسد یا نه.

 

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار