۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱

اخبار پرسپولیس|هافبک پرسپولیس از کدام لیگ خارجی پیشنهاد دارد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،یکی از بازیکنانی که در پایان فصل قراردادش با پرسپولیس تمام خواهد شد، سیامک نعمتی است. بازیکن چند پسته پرسپولیس که در دیدار مقابل شهرخودرو گل برتری تیمش را هم به ثمر رساند،...

نقل و انتقالات پرسپولیس | رقم نهائی قرارداد پرسولیس با این ستاره ملی پوش + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،یکی از بازیکنانی که در پایان فصل قراردادش با پرسپولیس تمام خواهد شد، سیامک نعمتی است. بازیکن چند پسته پرسپولیس که در دیدار مقابل شهرخودرو گل برتری تیمش را هم به ثمر رساند، در طی چند فصل اخیر جزو خوب‌های پرسپولیس بوده و حتی سابقه دعوت به تیم ملی را هم در کارنامه دارد. سیامک که بعد از مدت‌ها در دیدار مقابل شهرخودرو در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفته بود، نمایش خوبی داشت و موفق به گلزنی هم شد.

با این حال نعمتی در پایان این دیدار در خصوص قراردادش اعلام کرد که بعد از دیدار مقابل فجر در هفته سی‌ام، قراردادش با پرسپولیس به پایان می‌رسد و بازیکن آزاد خواهد شد. سیامک در خصوص اینکه با پرسپولیس تمدید خواهد کرد یا از این تیم جدا خواهد شد گفت: یک بازی باقی مانده و بعد از آن باید با باشگاه صحبت کنیم. اگر شرایط خوب بود باعث افتخارم است که در پرسپولیس بمانم و به این تیم کمک کنم.

وی در واکنش به اینکه شنیده می‌شود از گل گهر پیشنهاد دارد گفت: با خودم صحبتی نشده و خبری نیست. پیشنهاداتی هست اما بررسی آنها را به آخر فصل موکول کرده‌ام. در ایران اولویت من پرسپولیس است و هیچ شکی در این مسئله نیست.چند پیشنهاد خارجی دارم ولی به طور حتم اولویت با پرسپولیس است. باید بعد از پایان بازی‌ها با باشگاه صحبت‌های لازم را انجام دهم و ببینیم چه پیش خواهد آمد.

هافبک پرسپولیس در حالی اعلام کرد که چند پیشنهاد خارجی دارد که پیگیری‌های ما نشان می‌دهد، پیشنهادات خارجی سیامک از تیم‌های حاشیه حوزه خلیج فارس و از کشورهای قطر و امارات هستند.پیشنهاداتی که قطعا به لحاظ مالی به سود این بازیکن می‌شود و باید دید چه سرنوشتی در انتظار سیامک و آینده فوتبالی او خواهد بود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار