۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱

اخبار نقل وانتقالات|جرکت چراغ خاموش سرمربی استقلال/مجیدی نگران خریدهای پرسپولیس نیست!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،ا این وجود فرهاد مجیدی خیلی نگران خریدهای پرسپولیس نیست و قصد دارد سر فرصت تیمش را تقویت کند .البته فصل نقل و انتقالات هم هنوز به صورت رسمی شروع نشده اما تیمی جنگ نقل و ان...

جدایی فرهاد مجیدی از استقلال قطعی شد / آجرلو 2 گزینه برای جانشینی فرهاد مشخص کرد / نقل و انتقالات استقلال با رفتن مجیدی داغ شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،ا این وجود فرهاد مجیدی خیلی نگران خریدهای پرسپولیس نیست و قصد دارد سر فرصت تیمش را تقویت کند .البته فصل نقل و انتقالات هم هنوز به صورت رسمی شروع نشده اما تیمی جنگ نقل و انتقالات را می‌برد که خیلی زودتر کار مذاکره و رایزنی با ستاره های لیگ برتری را آغاز کرده باشد و بتواند آنها را جذب کند. در همین راستا یکی از نزدیکان استقلال به همکار ما گفت: فرهاد اصلا نگران نقل و انتقالات نیست و بازیکنان مورد نظرش را به احتمال بسیار زیاد جذب خواهد کرد. استقلال امسال خرید های زیادی انجام می‌دهد و مسلما مجیدی بازیکنان مطرح و درجه یکی را جذب خواهد کرد تا تیمش را برای آسیا تقویت کند.

این فرد نزدیک به باشگاه استقلال در ادامه گفت: شاید اگر ژستد و یامگا از استقلال بروند و یا حتی یک نفر از این دو جدا شود، فرهاد مجیدی باز هم یک مهاجم خارجی بخرد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار