۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸

اخبار لیگ برتر| شوک ناگهانی به لیگ برتر /انتخابی که باورتان نمی شود/سرمربی سپاهان جانشین ژنرال در گل گهر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،سال گذشته گزینه اصلی فدراسیون فوتبال برای سرمربیگری تیم امید بود منتهی بنا به دلایلی نامعلوم!، فدراسیون فوتبال علیرغم توافق با نویدکیا، ترجیح داد رضا عنایتی را به عنوان سرمربی جدید تیم امید انتخاب...

اخبار لیگ برتر| شوک ناگهانی به لیگ برتر /انتخابی که باورتان نمی شود/سرمربی سپاهان جانشین ژنرال در گل گهر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،سال گذشته گزینه اصلی فدراسیون فوتبال برای سرمربیگری تیم امید بود منتهی بنا به دلایلی نامعلوم!، فدراسیون فوتبال علیرغم توافق با نویدکیا، ترجیح داد رضا عنایتی را به عنوان سرمربی جدید تیم امید انتخاب کند.

تیم امید، تنها تیمی نیست که نویدکیا به آن لینک شده و حالا صحبت از بازگشت او به لیگ برتر به عنوان سرمربی یک تیم سرشناس است.گفته می‌شود باشگاه گل گهر که بعد از جدایی امیر قلعه‌نویی، روزهای خوبی را با سعید الهویی تجربه نکرد، قصد دارد نویدکیا را به سیرجان ببرد تا با این مربی خوشنام، به اهدافش برسد.

به جز نویدکیا، محمد ربیعی سرمربی موفق مس رفسنجان هم دیگر گزینه گل گهر بوده ضمن آنکه صحبتهایی درباره احتمال حضور جواد نکونام هم در سیرجان منتشر شده است.

حالا باید منتظر ماند و دید که نهایتا نیمکت گل گهر به کدام یک از این سه مربی خواهد رسید. اخبار غیررسمی که حاکی از شانس بیشتر نویدکیا برای هدایت این تیم است.

به این نکته هم اشاره کنیم که درباره نویدکیا این صحبت مطرح شده که اگر جدایی ربیعی از مس رفسنجان قطعی شود، این احتمال وجود دارد که نویدکیا جای او را روی نیمکت این تیم بگیرد.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار