۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹

اخبار لیگ برتر ایران/سرخپوشان بدهی سنگین استقلال پرداخت می کنند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اخبار لیگ برتر ایران/سرخپوشان بدهی سنگین استقلال پرداخت می کنند!. کاوه رضایی سرانجام پس از حرف و حدیث و حواشی بسیار زیاد با مدیران تراکتورسازی توافق کردتا یک نیم فصل را در این تیم سپری کند. البته م...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اخبار لیگ برتر ایران/سرخپوشان بدهی سنگین استقلال پرداخت می کنند!. کاوه رضایی سرانجام پس از حرف و حدیث و حواشی بسیار زیاد با مدیران تراکتورسازی توافق کردتا یک نیم فصل را در این تیم سپری کند.

البته مذاکرات مابین دو باشگاه کاملا توافقی است و قرار است علی رغم قرارداد یک ساله کاوه با تیم تراکتورسازی این بازیکن در پایان نیم فصل اول مسابقات به استقلال بازگردد و به صورت توافقی از جمع قرمزپوشان جدا شود!

گفتنی است این بازیکن پیش از این پس از عقد قرارداد داخلی با آبی ها مبلغی را به عنوان پیش پرداخت از سردار آجورلو دریافت کرده بود و در حال حاضر با جدایی از جمع استقلالی ها باید این مبلغ را به باشگاه پس دهد! این در حالی است که استقلال مبلغ سه میلیارد نیز از مدیران تراکتورسازی بابت این انتقال دریافت کرده است.

شنیده می شود وی مبلغ ۸ میلیارد از باشگاه استقلال دریافت کرده بود که این مبلغ  نیز باید به حساب باشگاه استقلال ارجاع شود!

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط