۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱

اخبار لحظه به لحظه از نقل و انتقالات استقلال | ریکاردو سایپنتو ۳ اخراجی استقلال رسما اعلام کرد / پایان زمان نقل و انتقالات استقلال مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی، اخبار لحظه به لحظه از نقل و انتقالات استقلال | ریکاردو سایپنتو ۳ اخراجی استقلال رسما اعلام کرد / پایان زمان نقل و انتقالات استقلال مشخص شد. پنجره زمستانی فوتبال ایران باز شده ا...

اخبار استقلال تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی، اخبار لحظه به لحظه از نقل و انتقالات استقلال | ریکاردو سایپنتو ۳ اخراجی استقلال رسما اعلام کرد / پایان زمان نقل و انتقالات استقلال مشخص شد.

پنجره زمستانی فوتبال ایران باز شده است اما استقلال هنوز بازیکن جدیدی به ترکیب اضافه نکرده است، به این خاطر که پنجره استقلال بسته است و تا زمانی که این پنجره باز نشود، طبق توافق ریکاردو ساپینتو با علی فتح الله زاده رضایتنامه هیچ بازیکنی صادر نخواهد شد.

گفته می شود در صورت باز شدن پنجره استقلال سه بازیکن اردوی تیم آبی را ترک خواهند کرد. آمانوف به همراه امیر علی صادقی و سجاد شهباززاده. سه بازیکنی که حضورشان در ترکیب استقلال کج دار و مریز است و به خوبی متوجه شده اند که ریکاردو ساپینتو به آنها برای حضور در ترکیب ثابت  استقلال اعتقادی ندارد.

پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران تا ۱۳ بهمن باز است.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار