۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹

اخبار فوری از بازنشستگان کشوری| سایت کانون بازنشستگی کشوری www.cspf.ir + فیش حقوقی بازنشستگان کشوری

اخبار بازنشستگان کشوری اعم از کانون بازنشستگان کشوری و دریافت فیش حقوقی بازنشستگان کشوری را در مطلب زیر شرح داده ایم و دعوت میکنیم قبل از مطالعه این گزارش، از ویدئوی بارگزاری شده دیدن فرمایید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در سال ۱۴۰۳ قرار بر این شد که بازنشستگان ۲۰ درصد بیشتر حقوق دریافت کنند. یعنی اولین دریافتی آنها در سال ۱۴۰۳ با افزایش حقوق ۲۰ درصدی فروردین خواهد بود. حالا باید در سال ۱۴۰۳ بازنشستگان حقوق برابر با ۹ میلیون تومان بگیرند. گفته می‌شود افزایش حقوق بازنشستگان معادل ۲۰ درصد است و در برخی افراد به علت سابقه بیمه این رقم بیشتر خواهد شد.

فیش حقوقی بازنشستگان کشوری

بازنشستگان کشوری

سایت کانون بازنشستگی کشوری www.cspf.ir

سایت کانون بازنشستگی کشوری ۱۴۰۲ با هدف خدمت رسانی به کلیه بازنشستگان کشوری که از صندوق بازنشستگی کشوری حقوق دریافت می کنند، راه اندازی شده است. سایت صندوق بازنشستگی کشوری، امکانات مختلفی را به بازنشستگان کشوری ارائه می کند و باعث تسهیل در انجام امور بازنشستگان شده است.

تسهیل در انجام امور بازنشستگان کشوری، سریع انجام شدن امور بازنشستگان کشوری، خدمت رسانی به کلیه بازنشستگان کشوری و … از جمله اهدافی است که باعث روی کار آمدن سایت کانون بازنشستگی کشوری www.cspf.ir شده است. این سایت با هدف خدمت رسانی به صورت غیر حضوری و اطلاع رسانی به بازنشستگان کشوری روی کار آمده است. لذا کلیه بازنشستگان کشوری می توانند از خدمات مختلفی که در سایت صندوق بازنشستگی کشوری و یا همان سایت کانون بازنشستگی کشوری ارائه می شود، استفاده نمایند.

با توجه به اینکه شاید بعضی از بازنشستگان با نحوه ورود به سایت www.cspf.ir آشنایی ندارند، در اندیشه معاصر، قصد داریم شما را با نحوه ورود به سایت کانون بازنشستگی کشوری ۱۴۰۲ آشنا کنیم.

ورود به سایت کانون بازنشستگی کشوری www.cspf.ir

کلیه بازنشستگان کشوری که قصد استفاده از خدمات مختلف سایت کانون بازنشستگی کشوری، من جمله دریافت گواهی کسر از حقوق را دارند، می بایست که ابتدا به نشانی اینترنتی صندوق بازنشستگی کشوری ۱۴۰۲ وارد شوند و سپس از خدمات مختلفی که در این سامانه ارائه می شود، استفاده نمایند.

لذا آشنایی با نحوه ورود به سایت کانون بازنشستگان کشوری www.cspf.ir برای تمامی افرادی که قصد استفاده از خدمات مختلف سایت کانون بازنشستگی ۱۴۰۲ را دارند، لازم است. در ادامه نحوه ورود به سایت www.cspf.ir را توضیح می دهیم. دقت داشته باشید که می توانید بعد از ورود به سایت کانون، با کلیک کردن بر روی بخش های مختلف سایت صندوق بازنشستگی کشوری از خدمات مختلفی که در سایت قرار داده شده است، استفاده نمایید.

 

برای ورود به سایت صندوق بازنشستگی کشوری ۱۴۰۲​، می بایست ابتدا یکی از مرورگرهای خود را باز کنید و در فیلد جستجوی گوگل عبارت سایت کانون بازنشستگی کشوری را تایپ نمایید و سپس، جستجو کنید. نکته: برای دسترسی بهتر به سایت صندوق بازنشستگی، بهتر است که از مرورگرهای کروم و یا فایرفاکس استفاده نمایید. پس از اینکه گوگل سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir را جستجو کرد، روی آن کلیک کنید تا به سایت اصلی صندوق بازنشستگی و یا همان سایت کانون بازنشستگی کشوری وارد شوید.
در حال حاضر، شما وارد سایت صندوق بازنشستگی ۱۴۰۲​ شده اید و می توانید برای استفاده از خدمات مختلف سایت بر روی هر یک از بخش های مورد نظر خودتان کلیک نمایید.

فیش حقوقی بازنشستگان کشوری

در این پست با آموزش مرحله به مرحله نحوه دریافت فیش حقوق بازنشستگان کشوری، تامین اجتماعی، لشکری و فرهنگیان  در خدمت شما مستمری بگیران عزیز هستیم.

فیش حقوقی بازنشستگان کشوری

فیش حقوقی معلمان بازنشسته/ صندوق بازنشسته کشوری 

فیش جدید حقوق بازنشستگان

اطلاعات لازم برای دریافت فیش حقوقی

  • شماره دفتر کل
  • کد ملی
  • شماره حساب

روش دریافت فیش حقوق بازنشستگان کشوری

بازنشستگان کشوری می‌توانند فیش حقوقی خود را به صورت اینترنتی از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری دریافت کنند. برای این کار، ابتدا باید به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس eservices.cspf.ir مراجعه کنید. سپس، در قسمت ورود به سامانه، با وارد کردن شماره دفتر کل، کد ملی و شماره حساب خود، وارد سامانه شوید.

پس از ورود به سامانه، در قسمت خدمات حقوق، روی گزینه دریافت فیش حقوقی کلیک کنید. در این صفحه، اطلاعات فیش حقوقی شما نمایش داده می‌شود.

برای دریافت فیش حقوقی، روی گزینه دریافت کلیک کنید. فیش حقوقی شما به صورت یک فایل PDF دانلود خواهد شد.

بازنشستگان کشوری

مراحل دریافت فیش حقوقی بازنشستگان کشوری به صورت خلاصه:

به سایت صندوق بازنشستگی کشوری مراجعه کنید.

در قسمت ورود به سامانه، با وارد کردن شماره دفتر کل، کد ملی و شماره حساب خود، وارد سامانه شوید.

در قسمت خدمات حقوق، روی گزینه دریافت فیش حقوقی کلیک کنید.

اطلاعات فیش حقوقی خود را مشاهده کنید.

روی گزینه دریافت کلیک کنید.

فیش حقوقی شما به صورت یک فایل PDF دانلود خواهد شد.

مزایای دریافت فیش حقوقی به صورت اینترنتی

دریافت فیش حقوقی به صورت اینترنتی مزایای زیادی دارد. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

راحتی و سهولت دریافت فیش حقوقی: بازنشستگان می‌توانند در هر زمان و مکانی که باشند، بدون نیاز به مراجعه حضوری به صندوق بازنشستگی، فیش حقوقی خود را دریافت کنند.

صرفه‌جویی در زمان و هزینه: بازنشستگان با دریافت فیش حقوقی به صورت اینترنتی، از اتلاف وقت و هزینه‌های جانبی جلوگیری می‌کنند.

امنیت بیشتر: دریافت فیش حقوقی به صورت اینترنتی، امنیت بیشتری نسبت به روش‌های سنتی دارد.

چنانچه بازنشستگان در دریافت فیش حقوقی خود به صورت اینترنتی با مشکل مواجه شوند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت یا تماس با مرکز تماس صندوق بازنشستگی کشوری، از راهنمایی‌های لازم بهره‌مند شوند.

ورود مستقیم به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان از طریق لینک زیر قابل اجراست؛

 

www.irsbf.ir  

 

فیش حقوقی فرهنگیان و نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان از مواردی است که این روزها سوالات بسیاری درباره آن پرسیده می شود. در اندیشه معاصر با ما همراه باشید تا با جزئیات دقیق نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته از لینک www.irsbf.ir آشنا شوید.

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان با کد ملی (بازنشسته کشوری، تامین اجتماعی، لشکری و فرهنگیان) در این پست با آموزش مرحله به مرحله نحوه دریافت فیش حقوق فرهنگیان در خدمت شما هستیم.

نحوه مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان با کد ملی

بازنشستگان به منظور دریافت فیش حقوقی بازنشستگان از طریق کد ملی باید در زمان مقرر به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir مراجعه نمایند و پس از درج اطلاعات خواسته شده، فیش حقوقی خود را دریافت نمایند. ورود به سایت صندوق بازنشستگی کشوری www.cspf.ir و دریافت فیش حقوقی از طریق درج شماره دفتر کل، شماره حساب و کدملی امکانپذیر است.

حکم حقوقی بازنشستگان در سایت صندوق cspf.ir قابل مشاهده و دریافت است. شما عزیزان جهت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته می توانید از طریق سایت صندوق به آدرس cspf.ir استفاده نمایید. دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته از طریق کدملی با مراجعه به سایت cspf.ir امکانپذیر است.

لازم به ذکر است، فیش حقوقی فقط برای دستگاه هایی که حقوق بازنشستگان آنها به طور مستقیم از طرف صندوق بازنشستگی کشوری پرداخت می شود و همچنین برای دستگاه هایی که در طرح پرداخت مستقیم حقوق صندوق بازنشستگی کشوری قرار دارند صادر می گردد . بازنشستگان سایر دستگاه ها جهت دریافت فیش حقوقی باید به دستگاه متبوع خود مراجعه نمایند.

چگونگی دریافت فیش حقوقی بازنشستگان از طریق کد ملی

به منظور آگاهی بیشتر کاربران، نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان از طریق کد ملی به صورت گام به گام در ادامه بیان شده است. بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی کشوری مشمولین می توانند از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری یا مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت که لیست آنها در سایت صندوق می باشد، فیش حقوقی خود را دریافت نمایند.

قبل از ورود به سامانه و دریافت فیش حقوقی بازنشستگی توجه داشته باشید که اگر از مرورگر google Chrome برای برای چاپ فیش استفاده می نمایید، تیک Background graphics خورده باشد و Headers and footers تیک نداشته باشد.

اگر از مرورگر google Chrome برای برای چاپ فیش استفاده می نمایید چنانچه آرم صندوق در صفحه پیش نمایش ، نمایش داده نشد دکمه Cancle را زده و دکمه چاپ را مجددا بزنید.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط