۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷

اخبار روز/ معوقات رتبه بندی معلمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، اخبار روز/ معوقات رتبه بندی معلمان را در اندیشه معاصر دنبال کنید.   یک خبر از رتبه بندی معلمان | لینک سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه‌ بندی معلمان | زمان بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان در...

رتبه بندی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، اخبار روز/ معوقات رتبه بندی معلمان را در اندیشه معاصر دنبال کنید.

  یک خبر از رتبه بندی معلمان | لینک سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه‌ بندی معلمان | زمان بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان

در این خبر به توضیحاتی درباره یک خبر از رتبه بندی معلمان و لینک سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه‌ بندی معلمان پرداخته شده است.
کارگروه اجرایی رتبه بندی معلمان در اطلاعیه شماره ۷ خود اعلام کرد تا متقاضیان ارزیابی حرفه ای از طریق سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه‌ بندی معلمان در پورتال وزارت آموزش و پرورش به آدرس medu.ir ثبت نام خود را انجام دهند.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
در راستای اجرای قانون رتبه بندی معلمان و ماده ٢ آیین نامه اجرایی آن، به اطلاع جامعه معلمان گرامی می‌رساند؛ ثبت نام از متقاضیان ارزیابی حرفهای از طریق سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه‌ بندی معلمان در پورتال وزارت آموزش و پرورش به آدرس medu.ir  میسر میباشد.

متقاضیان محترم می‌توانند نسبت به ثبت نام در سامانه مذکور اقدام نمایند.

شایان ذکر است؛ معلمان شاغل و بازنشسته و اعضای هیت علمی شاغل دانشگاه فرهنگیان یا بازنشسته با مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر در رشتههای: علوم تربیتی، مشاوره و روانشناسی که آشنا به فناوری اطلاعات و ارتباطات، دارای انضباط کاری، تحلیلگر و دارای روحیه استدلال، پاسخگو نسبت به عملکرد، مسئولیتپذیر، دارای توانایی در نگارش و مهارتهای نوشتاری و صبور و دارای سعه صدر می‌‎باشند، میتوانند برای شرکت در دوره تربیت ارزیاب رتبه بندی معلمان ثبت نام کنند. 

تمدید بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی تا بیستم شهریور ماه

کارگروه رتبه بندی معلمان در اطلاعیه شماره ۶، از تمدید بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان تا پایان روز یکشنبه بیستم شهریور(۲۰ شهریور۱۴۰۱) خبر داد.
متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
نظر به درخواست تعداد زیادی از همکاران محترم که به دلیل مسافرت و یا مشکلاتی همچون عدم دسترسی به مدارک و مستندات، موفق به ثبت نام و بارگذاری کامل مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان در مهلت مقرر نشدهاند، مهلت ثبت نام (بدون تفکیک کد ملی) تا پایان روز یکشنبه بیستم شهریور (۲۰/۶/۱۴۰۱) تمدید میشود.

یادآور می شود، همکارانی که ثبت نهایی کردهاند اما قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند نیز میتوانند مجددا در مهلت تمدید شده نسبت به اضافه یا کم کردن اطلاعات خود اقدام نمایند.

تاکید میشود مدیران محترم، برای رفاه همکارانی که امکانات سخت افزاری مناسبی برای تهیه تصویر مدارک و بارگذاری آنها ندارند، امکانات مدرسه را در اختیار همکاران عزیز قرار دهند. 

جزئیات افزایش حقوق ۴۵ درصدی معلمان | یک خبر برای فرهنگیان

در این خبر به توضیحاتی درباره جزئیات افزایش حقوق ۴۵ درصدی معلمان و یک خبر برای فرهنگیان پرداخته شده است.
مشاور وزیر آموزش و پرورش مدعی است با اجرای رتبه بندی معلمان حقوق معلمان بین ۷ تا ۱۴ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.
مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: متاسفانه ۹۸ درصد اعتبارات وزارت آموزش و پرورش صرف حقوق پرسنل شده و تنها دو درصد در حوزه‌های دیگر هزینه می شود.
سید بابک هاشمی نکو اظهار کرد: در کشور‌های پیشرفته جهان بیش از ۲۰ درصد اعتبارات کشوری به حوزه آموزش و پرورش تخصیص پیدا می‌کند در صورتی که در کشور ما تنها ۱۰ تا ۱۱ درصد اعتبارات در این حوزه است. 

وی همچنین مدعی شد: با اجرای رتبه بندی معلمان حقوق معلمان بین ۷ تا ۱۴ میلیون تومان افزایش پیدا کرد!

هاشمی نکو تصریح کرد: امسال بودجه آموزش و پرورش کشور با اکتساب اعتبارات رتبه بندی معلمان ۴۰ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور تشکل‌های فرهنگیان با اشاره به رتبه بندی معلمان در سطح کشور خاطرنشان کرد: با اجرای رتبه بندی معلمان در کشور میانگین حقوق معلمان بین هفت تا ۱۴ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: ۳۰ درصد معلمان کشور به اجرای این رتبه بندی اعتراض داشتند و در این راستا تیم‌های ارزیاب قوی در حال مشکلات رتبه بندی و رفع آن هستند.

هاشمی نکو گفت: متاسفانه ۹۸ درصد از اعتبارات آموزش و پرورش کشور صرف پرداخت حقوق پرسنل شده و مابقی در حوزه‌های دیگر هزینه می‌شود.

 

روش صحیح بارگذاری مدارک رتبه بندی ( تعداد و اعتبار مدارک ) | فرهنگیان خرداد ۱۴۰۲

 

 

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار