۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸

اخبار باشگاه استقلال تهران امروز از بمب نقل و انتقالات استقلال / ساپیتو رسما بمب رو غیرفعال کرد + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از میدان، اخبار باشگاه استقلال تهران امروز از بمب نقل و انتقالات استقلال / ساپیتو رسما بمب رو غیرفعال کرد + جزئیات. کاوه رضایی عجیب ترین فصل فوتبالی‌اش را سپری می‌کند. مهاجم سابق استقلال به ...

کاوه رضایی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از میدان، اخبار باشگاه استقلال تهران امروز از بمب نقل و انتقالات استقلال / ساپیتو رسما بمب رو غیرفعال کرد + جزئیات. کاوه رضایی عجیب ترین فصل فوتبالی‌اش را سپری می‌کند. مهاجم سابق استقلال به امید درخشش دوباره در استقلال به این تیم بازگشت اما متوجه شد لیست این تیم پر است و در شرایطی که در تمرینات آبی‌پوشان شرکت کرده بود راهی تراکتور تبریز شد.

رضایی در شرایطی با تراکتور قرارداد بست که می‌توانست راحت قراردادش را نیم فصل فسخ کند. او به این امید که دوباره به استقلال بازگردد راهی تراکتور شد. در آخرین شب نقل‌وانتقالات زمستانی، رضایی به تهران آمد و قراردادش را با تراکتور فسخ کرد تا راهی برای رسیدن به استقلال داشته باشد اما ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال این بازیکن را نخواست.

علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال جلسه‌ای را با ساپینتو برگزار کرد تا درباره بازگشت رضایی با او صحبت کند اما سرمربی پرتغالی اعلام کرد در شرایطی که سجاد شهباززاده را دارد، نیازی به رضایی خواهد داشت. رضایی نیز که از تصمیمش برای فسخ قرارداد با تراکتور پشیمان شده بودف مجبور شد در این شرایط بیرون بماند و مشخص نیست چه تیم‌هایی خواهان او هستند. آنچه مشخص است او دوست دارد در تهران حضور داشته باشد ولی با توجه به عدم نیاز استقلال، احتمالا باید سراغ تیم‌های دیگر برود.

رضایی در لیگ پانزدهم به استقلال آمد و پس از یک فصل از این تیم جدا شد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار