۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴

اخبار استقلال | شاهکار فرهاد مجیدی در جذب این فوق ستاره تا رسیدن به قهرمانی + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،اخبار استقلال | شاهکار فرهاد مجیدی در جذب این فوق ستاره تا رسیدن به قهرمانی + جزئیات. فصل ۱۴۰۱ _ ۱۴۰۰ در حالی شروع شد که هواداران استقلال با توجه به عملکرد باشگاه در فصل ن...

فرهاد مجیدی بدجور به آجرلو رکب زد / پاتک جدید فرهاد به استقلال / ستاره استقلال در مسیر امارات / شوک جدید به آبی پوشان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،اخبار استقلال | شاهکار فرهاد مجیدی در جذب این فوق ستاره تا رسیدن به قهرمانی + جزئیات. فصل ۱۴۰۱ _ ۱۴۰۰ در حالی شروع شد که هواداران استقلال با توجه به عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات امید کمی به موفقیت استقلال در رقابت‌های لیگ برتر داشتند. در ابتدای فصل بیشتر هواداران پیش بینی می‌کردند که سپاهان با توجه به خریدهای بزرگی که داشته است، شاید بالاتر از تمام تیم‌ها خصوصا سرخابی های پایتخت قرار خواهد گرفت و کاپ قهرمانی را از آن خود می‌کند. ولی معادلات طبق پیش‌بینی هواداران رقم نخورد و فرهاد مجیدی همه را شگفت‌زده کرد.

بازیکنی که به تنهایی ۱۵ امتیاز برای استقلال به ارمغان آورد/ شاهکار بزرگ مجیدی در لیگ ۲۱

استقلال یک فصل رؤیایی را پشت سر گذاشت و در هیچ مسابقه‌ای شکست نخورد. آبی‌پوشان در ۲۹ بازی ۶۷ امتیاز کسب کردند و در صورت پیروزی یا تساوی در بازی با نفت مسجدسلیمان رکورد بیشترین امتیاز در لیگ برتر را به همراه رکورد یک فصل بدون باخت خواهند شکست.

بدون شک یکی از عوامل اصلی موفقیت استقلال، بازیکن جوان این تیم، امیر حسین حسین‌زاده است. حسین‌زاده موفق شد شب گذشته در جریان بازی با مس رفسنجان دو گل برای استقلال بزند و آبی‌های پایتخت را در آستانه تاریخ‌سازی قرار دهد. به همین بهانه به سراغ عملکرد فوق العاده حسین‌زاده در این فصل رفته‌ایم تا مشخص شود این بازیکن ۲۱ تا چه اندازه در موفقیت‌های استقلال نقش داشته است.

اخبار استقلال | شاهکار فرهاد مجیدی در جذب این فوق ستاره تا رسیدن به قهرمانی + جزئیات

اخبار استقلال | شاهکار فرهاد مجیدی در جذب این فوق ستاره تا رسیدن به قهرمانی + جزئیات

امیرحسین حسین‌زاده یکی از مهره‌های کلیدی این فصل استقلال بود که از همان ابتدای فصل توانست نظر فرهاد مجیدی را جلب کند. مجیدی با توجه به عملکرد حسین‌زاده در تمرینات و سپس در مسابقات، کاملاً به هافبک تیمش اعتماد کرد و تقریباً در همه بازی‌های لیگ برتر از هافبک بااستعداد خود استفاده کرد. حسین زاده در این فصل از ۲۹ بازی لیگ در ۲۸ بازی حضور داشته و موفق به زدن ۸ گل در طول این مسابقات شده است. حسین‌زاده در مجموع ۲۰۸۱ دقیقه برای استقلال بازی کرده و به‌طور میانگین حدوداً در هر ۲۶۰ دقیقه موفق به زدن یک گل شده است. آماری که برای یک هافبک تهاجمی و نگاهی به چهره های برتر جدول گلزنان لیگ برتر آمار بسیار خوبی محسوب می‌شود. چیزی که تعجب همگان را به خود جلب کرده سن کم حسین‌زاده است؛ این بازیکن تنها ۲۱ سال سن دارد و می‌تواند در آینده پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

حسین‌زاده در جدول گلزنان لیگ برتر در جایگاه پنجم قرار دارد. گادوین منشا، کوین یامگا، شهریار مغانلو و لوسیانو پریرا تنها بازیکنانی هستند که بیشتر از حسین‌زاده گلزنی کرده‌اند. نکته قابل توجه این است که حسین‌زاده پس از شهریار مغانلو، دومین گلزن ایرانی لیگ برتر فوتبال است، این درحالی است که اگر پنالتی‌های استقلال را حسین‌زاده زده بود، حالا شرایط جدول گلزنان به کلی تغییر کرده بود. حسین‌زاده علاوه بر گلزنی، تأثیر مثبتی در خط حمله استقلال دارد و در زمان حضورش در تیم، میل هجومی شاگردان مجیدی بیشتر می‌شود.

۸ گل کاملًا تاثیرگذار و کسب ۱۵ امتیاز!

این هافبک جوان موفق شده است که در این فصل در ۵ بازی با گلزنی، شرایط پیروزی استقلال را فراهم کند و همچنین یک بازی را به تساوی بکشاند. حسین زاده رکورد صددرصد تاثیرگذاری توسط گل‌هایش را به ثبت رسانده و در کسب ۱۵ امتیاز با گلزنی نقش مستقیم داشته و از سوی بیشتر هواداران و کارشناسان او یکی از عوامل اصلی قهرمانی استقلال در این فصل است.

در جدول زیر می‌توانید آمار گل‌های حسین‌زاده در این فصل را مشاهده کنید:

حسین زاده زننده گلهای برتری استقلال در دیدارهایی بوده که با اختلاف یک گل برنده شده اند یا مساوی شده است. در دیدار با نفت مسجدسلیمان هم ۲ گل زد و یک پاس گل داد تا نقش ۱۰۰ درصدی در گلهای آبی پوشان داشته باشد.

به نظر می‌رسد که استقلال پس از سال‌ها خلاء در پست هافبک تهاجمی، بالاخره بازیکن با کیفیتی پیدا کرده است و می‌تواند به تاریخ‌سازی با این استعداد جوان ادامه دهد. حسین‌زاده تاکنون دو بازی برای تیم ملی بزرگسالان و چهار بازی برای تیم ملی کمتر از ۲۳ سال انجام داده است. او که حالا جایگاه خود را در تیم مجیدی پیدا کرده است می‌تواند به تیم ملی امید ایران برای رسیدن به المپیک کمک زیادی بکند و امیدوار باشد که با درخشش در آینده به یکی از مهره‌های کلیدی تیم ملی بزرگسالان تبدیل شود.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار