۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷

اخبار استقلال در ۲۷ دی| دغدغه بزرگ یک بازیکن استقلال برای ساپینتو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از میدان؛ تیم استقلال در حالی بازی خود با تراکتور در جام حذفی را با برد پشت سر گذاشت که مهدی قائدی برای استقلال دو پنالتی گرفت و عامل اصلی پیروزی تیمش شد اما وضعیت این بازیکن در ترکیب استقلا...

قائدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از میدان؛ تیم استقلال در حالی بازی خود با تراکتور در جام حذفی را با برد پشت سر گذاشت که مهدی قائدی برای استقلال دو پنالتی گرفت و عامل اصلی پیروزی تیمش شد اما وضعیت این بازیکن در ترکیب استقلال نامشخص است!

این بازیکن که به عنوان بازیکن تعویضی وارد ترکیب استقلال شد و دو پنالتی برای استقلال گرفت برای حضور در ترکیب ثابت استقلال ساپینتو را مردد کرده است. هر زمانی که سرمربی استقلال از قائدی در ترکیب ثابت تیم استفاده کرده به نتیجه مورد نظرش دست پیدا نکرده و این در حالی است که قائدی به عنوان بازیکن تعویضی شرایط بهتری را در ترکیب استقلال ایجاد می کند.

 

برای بازی سپاهان ساپینتو قصد استفاده از وی در ترکیب اصلی تیم را داشت اما با توجه به عملکرد وی در بازی با تراکتور ساپینتو ترجیح می دهد قائدی را دقایق اندکی در ترکیب داشته باشد تا این بازیکن بتواند عملکرد قابل توجهی در استقلال داشته باشد.

از آنجاکه مهاجمان استقلال آمار خوبی در ترکیب استقلال ندارند ساپینتو ترجیح می‌دهد بازیکنان تاثیرگذار را در ترکیب اصلی تیمش به میدان بفرستد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار