۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱

اخبار استقلال| اظهارات فتح الله زاده درخصوص نقل وانتقالات زمستانی استقلال/۲ ستاره می خریم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اخبار استقلال| اظهارات فتح الله زاده درخصوص نقل وانتقالات زمستانی استقلال/۲ ستاره می خریم. علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال در خصوص شکست این تیم مقابل سپاهان در لیگ برتر اظهار داشت: نسبت به بازیه...

بمب نقل و انتقالاتی استقلال در دستان پیرمرد استقلالی / نقل و انتقالات 300 هزار دلاری به گل نشست/ تعیین مبلغ قرارداد قانونی نیست!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اخبار استقلال| اظهارات فتح الله زاده درخصوص نقل وانتقالات زمستانی استقلال/۲ ستاره می خریم. علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال در خصوص شکست این تیم مقابل سپاهان در لیگ برتر اظهار داشت: نسبت به بازیهای قبلی بد بازی نکردیم ولی به هر حال باید حواسمان بیشتر جمع باشد یک لحظه اشتباه کردیم و یک پنالتی دادیم و باعث شکست تیم شد.

فتح‌الله‌زاده: من هم بودم چنین بازیکنی را از دست نمی‌دادم/ ما نهایتاً ۲ بازیکن بخریم/ می دانید وظیفه یک مدیر چیست؟ من همه کار برای استقلال انجام دادم

وی ادامه داد: نگران مصدومان تیم هستیم و باید قبول کنیم تعداد آنها بیش از حد شده است. عارف غلامی را هفته‌ها است که در اختیار نداریم خود عارف به تنهایی یک تیم است و می توانست به تیم کمک کند یا ابوالفضل جلالی که از جام جهانی هنوز به ترکیب تیم بازنگشته است. باید بررسی کرده و علت را مشخص کنیم.

مدیرعامل استقلال خاطرنشان کرد: یک جلسه‌ای را با ساپینتو برگزار خواهیم کرد تا به محض باز شدن پنجره نقل و انتقالات چه بازیکنانی را باید جذب کنیم. ساپینتو، آلوز بازیکن تراکتور را خواسته و قطعا تراکتور وی را از دست نخواهد داد. من هم بودم چنین بازیکنی را از دست نمی‌دادم. باید بگردیم و بازیکن طراز اول را به خدمت بگیریم البته نهایت بتوانیم دو بازیکن جدید به خدمت بگیریم.

فتح الله زاده در خصوص اشتباهات داوری بیان داشت: ما تا کنون از داوری ۱۱ امتیاز ضرر کردیم. دوستان می‌گویند مصاحبه نکنید ما هم اطاعت می کنیم ولی وقتی چیزی نمی گوییم دلیل نمی شود اعتراض نداشته باشیم. انتظار داریم کمیته داوران وقتی نجابت ما را می بیند بیشتر از تیم ما مراقبت کند.

 فتح الله زاده

فتح الله زاده

وی در خصوص اختلاف ۸ امتیازی با پرسپولیس در صدرجدول تصریح کرد: در بازی‌های ۳ امتیازی ۸ امتیاز چیز زیادی نیست و با یکی دو بازی می توان آن را جبران کرد. باید تلاش کنیم و این فاصله را هرچه زودتر کمتر کنیم.

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه آیا همچنان از ساپینتو حمایت خواهد کرد یا خیر گفت: از روزی که آمدیم تلاش کردیم مشکلات را کمتر کنیم. وظیفه یک مدیر چیست؟ وظیفه مدیر این است که پول را به موقع بدهد و امکاتات را درست کند. از روزی که آمدم این همه بدهی پرداخت کردم. بالغ بر ۸۰ میلیارد بدهی را دادم و این شوخی نیست. ۲۰ میلیارد هم به خارجی پرداخت کردم . کمپ ناصر خان را آماده کردیم .

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار