۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰

اخبار استقلال|یکی از این دو بازیکن استقلالی می‌شود!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،با قطعی شدن قهرمانی تیم فوتبال استقلال، مدیران این باشگاه از روزهای گذشته برای جذب بازیکنان مدنظر فرهاد مجیدی اقدام کرده‌اند. بر این اساس باشگاه استقلال مذاکراتی را با محم...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،با قطعی شدن قهرمانی تیم فوتبال استقلال، مدیران این باشگاه از روزهای گذشته برای جذب بازیکنان مدنظر فرهاد مجیدی اقدام کرده‌اند. بر این اساس باشگاه استقلال مذاکراتی را با محمد محبی و سعید صادقی داشته و قرار است یکی از این دو بازیکن، به جمع آبی‌پوشان بپیوندد.

سعید صادقی، ستاره تیم گل‌گهر در فصل جاری بسیار خوش درخشیده و هم‌اکنون با ۱۳ پاس گل، بهترین پاسور لیگ برتر است. این بازیکن از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد دارد و مذاکراتی را هم با مدیران این دو باشگاه داشته است. در همین رابطه شنیده می‌شود که اگر استقلال موفق به جذب صادقی نشود به سراغ محمد محبی خواهد رفت.

از طرفی، محمد محبی با تیم سانتاکلارای پرتغال قرارداد دارد و جدایی او منوط به پرداخت رضایتنامه می‌شود. همچنین با توجه به اینکه او در پرتغال فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده، قصد دارد به لیگ برتر ایران برگردد و هر دو تیم استقلال و پرسپولیس مشتری این لژیونر ایرانی هستند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار