۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶

اجلاسیه شهدای جهاد سازندگی برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،دکتر خوشگفتار در نشستی که با موضوع اجلاسیه شهدای جهاد سازندگی برگزار شد با بیان اینکه هدف از برگزاری یادواره شهدا، زنده نگه داشتن یاد شهدا و انتقال پیام آنها به جامعه است، گفت: در این انتقال پیام ن...

اجلاسیه شهدای جهاد سازندگی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،دکتر خوشگفتار در نشستی که با موضوع اجلاسیه شهدای جهاد سازندگی برگزار شد با بیان اینکه هدف از برگزاری یادواره شهدا، زنده نگه داشتن یاد شهدا و انتقال پیام آنها به جامعه است، گفت: در این انتقال پیام نباید تحریفی صورت گیرد.

رئیس کنگره ملی شهدای قم با بیان اینکه برای برگزاری این کنگره همه نهادها و سازمان‌ها وارد میدان شده و درحال فعالیت هستند، افزود: یکی از سازمان‌ها، جهاد سازندگی است که در این رابطه ۶۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

وی اظهار داشت: این سنگر سازان بی سنگر با همه وجود جان خود را فدای دین و نظام کردند چرا که جلوتر رزمندگان در خط مقدم بودند.

خوشگفتار با اشاره به برگزاری اجلاسیه پنجم شهدای ارتش در مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام افزود:این آخرین اجلاسیه برای برگزاری اجلاسیه اصلی در روز ۲۶ آبان در قم است.

رئیس کنگره ملی شهدای با اشاره به برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس گفت: در این نمایشگاه که از روز ۱۹ آبان در گلزار شهدا قم با مدت یک هفته برگزار می شود، ۱۲۰ ناشر حاضر می شوند.وی با بیان اینکه دنبال این هستیم پیام شهدا را به مسئله ظهور پیوند دهیم، بیان داشت:این اجلاسیه ۲۶ آبان در قم با حضور ۱۰ هزار نفر برگزار می شود.

مهندس حاج رضا، رییس سازمان جهاد کشاورزی نیز با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدای جهاد کشاورزی گفت: جهاد سازندگی با پیروز نظام در دفاع مقدس، نقش خود را به خوبی در کشور با هدف رفع محرومیت زدایی در روستایی همراه با نگاه جهادی انجام شد.وی بیان داشت: این جهاد با نگاه جهادی و پشتیبانی و مهندسی توانسته آثار خوبی از خود در نظام به یادگار بگذارد.حاج رضا با اشاره به فعالیت گردان حضرت معصومه جهاد قم افزود: این جهاد کارش، پشتیبانی نیروها در دفاع مقدس بوده است.رئیس سازمان جهاد کشاورزی افزود: در عرصه ۶۰ شهید، ۴ آزاده و تعدادی جانباز تقدیم نظام و انقلاب و مردم کرده است.

وی ادامه داد: این سازمان از آذرماه برابر برگزاری کنگره شهدا تشیکل چند کمیته مانند رسانه را در دستور کار قرار داد تا بتواند نقس، خوبی در برگزار کنگره داشته باشد.

حاج رضا افزود: تهیه و تدوین ۹ کتاب خاطرات فرماندهان و عملیات سازمان جهاد، برگزاری سه یادواره با حضور خانواده شهدا، برگزاری ۵ برنامه لاله ها و حمایت از ۶۵ خانواده شهید، برگزاری نمایشگاه فعالیت جهاد در دفاع مقدس، ساخت ۱۰ فیلم مستند با عنوان خاک و افلاک، ساخت برنامه خاطرات ایثارگر جهادی، برگزاری نگار خانه اسناد، مکاتبات جهاد در باغ موزه دفاع مقدس، برگزاری معنوی حدیث کساء، برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله این موارد است.

وی افزود: این کنگره به دنبال انتقال فرهنگ شهدا به جامعه است.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط