۰۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹

اجرای نمایش «مرضیه» در پلاتوی ماه قم

نمایش "مرضیه" نوشته علی حاتمی‌نژاد و کارگردانی احسان عبدی، جمعه ۱۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ اجرای خود را همراه با حضور علاقه‌مندان هنرهای نمایشی در پلاتوی ماه قم آغاز کرد.

اجرای نمایش «مرضیه» در پلاتوی ماه قم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، این نمایش که کاری از موسسه میقات هنر است، منتخب بیست و چهارمین جشنواره استانی تئاتر استان قم و نیز در جشنواره بین‌المللی رضوی شرکت کرده است.

نمایش “مرضیه” یک داستان خانوادگی اجتماعی است و با رگه‌های خاص کمدی و دراماتیکی که دارد، باعث شده است که جذابیت زیادی را به خود اختصاص بدهد.

این نمایش، داستان یک خانواده با وضعیت مالی پایین را روایت می‌کند که بچه‌های خانواده برای درمان سرطان مادر خود دست به کارهای خطرناکی می‌زنند، خطرهایی که بعد از فوت مادرشان نیز ادامه پیدا می‌کند و تبدیل به طمع و لذت برای آنها می‌شود، لذتی که دردسرهای وحشتناکی برای آنها به همراه می‌آورد.

حسن زارعی، محبوبه باریکلو، مهرا صحرانورد، سعید شجاع، حسین بهلولی و احسان عبدی در نمایش “مرضیه” ایفای نقش کرده‌اند.

همچنین مشاور کارگردان محمود مرادی جهان، طراح صحنه محمد رضا رستمی و اعظم بهشاد، طراح لباس محمود مرادی جهان، مجری صحنه جلال قربانی و مهدی حسینی، نور و صدا مهدی جوزی، گرافیست عبدالله بوستانی، گریم محمد افشار، عکاس
سید حسن محیط زاده و مدیریت رسانه هانی احمدزاده از دیگر عوامل نمایش هستند.

اجرای این اثر از ۱۷ فروردین الی ۳۱ فروردین ساعت ۲۰ در پلاتوی ماه واقع در بلوار امام موسی صدر، میدان نواب، جنب نمایشگاه بی‌نظیر، خانه جوانان استان قم برگزار می‌شود.

همچنین علاقه‌مندان هنرهای نمایشی برای دیدن این نمایش می‌توانند جهت تهیه بلیط روز اجرا به درگاه قم تیکت qomticket.com مراجعه کنند.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط