۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳

اجرای طرح ایمنی آب در کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،سارا جمشیدی گفت: طرح ایمنی آب در مناطقی از شهر‌های یاسوج، دهدشت، مادوان و روستا‌های موگرمون و تنگاری دشت‌روم آغاز شد. او می گوید: پایش منابع آب شامل همه مخازن و چاه‌های آب...

اجرای طرح ایمنی آب در کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،سارا جمشیدی گفت: طرح ایمنی آب در مناطقی از شهر‌های یاسوج، دهدشت، مادوان و روستا‌های موگرمون و تنگاری دشت‌روم آغاز شد.

او می گوید: پایش منابع آب شامل همه مخازن و چاه‌های آب استان به لحاظ فیزیکی و شیمیایی در سال جدید شروع شد و خوشبختانه منابع آبی کهگیلویه و بویراحمد هیچ گونه آلودگی فیزیکی و شیمیایی ندارند.

به گفته جمشیدی، گواه این ادعا آزمایش‌های مستمر در آزمایشگاه به روز شرکت آبفا و البته استناد به بررسی‌ها و نظارت‌های مستمر مراکز بهداشتی است.

او می گوید: یکی از اقدامات مهم شرکت آبفا برای امسال ارتقای سطح سلامت محدود چاه‌های آبی است که مشکلاتی دارند و در شبکه آب استفاده نیستند.

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت شرکت آب و فاضلاب استان گفت: برنامه شرکت آبفا ارتقای سطح کیفیت این چاه‌ها به وسیله روش‌های دانش بنیان است تا دیگر نیازی به حفر چاه‌های جدید و هزینه‌های مازاد به علاوه برداشت‌های بی رویه از سفره‌های زیر زمینی نباشیم.

به گفته جمشیدی، این اقدام پس از بررسی‌های دقیق و موشکافانه و با اطمینان ۱۰۰ درصدی از کیفیت آب تصفیه شده خواهد بود.

او می گوید: خط قرمز شرکت آبفا و به ویژه کارگروه حفاظت کیفی منابع آب استان، سلامت آب شرب مردم است و در این باره هیچ تعارفی وجود ندارد و صدور مجوز‌های فعالیت در حریم تاسیسات آبی منوط به رعایت قابل قبول استاندارد‌های حفاظت کیفی است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط