۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰

اثر مصرف آب سبزی برای رفع نفخ معده در افراد سالخورده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ترابی گفت: برخی از سالمندان مبتلا به نفخ معده و برگشت غذا هستند. همین موضوع سبب شده است تا نتوانند مواد غذایی مورد نیاز بدن خود را مصرف کنند و املاح و مواد معدنی بدن آن ها تامین نخواهد شد. اثر مصر...

سبزی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ترابی گفت: برخی از سالمندان مبتلا به نفخ معده و برگشت غذا هستند. همین موضوع سبب شده است تا نتوانند مواد غذایی مورد نیاز بدن خود را مصرف کنند و املاح و مواد معدنی بدن آن ها تامین نخواهد شد.

اثر مصرف آب سبزی برای رفع نفخ معده در افراد سالخورده

او توصیه کرد برای پیشگیری از نفخ معده به ویژه در بین افراد سالمند باید حبوبات را در آب قرار داد و سپس این مواد در غذاهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرند.

اثر مصرف آب سبزی برای رفع نفخ معده در افراد سالخورده

افراد سالخورده به جای مصرف شیر سرد بهتر است که ماست کم چرب، شیر گرم به شکل ساده بخورند و به جای انواع سبزی های برگ دار از آب هویج و سبزی های پخته برای جلوگیری از بروز نفخ معده استفاده کنند.

افراد سالخورده بهتر است به صورت گروهی و با حضور دیگران غذا را تهیه و حتی میل کنند تا مدت طولانی پخت غذا باعث بروز مشکلات و مسائل مختلفی نشود.

ترابی گفت: بلند کردن قابلمه برای سالمندان ضرر دارد و احتمال بروز آسیب های استخوانی و اسکلتی برای آن ها وجود دارد. به همین دلیل بهتر است برای طبخ غذای مورد نیاز بدن خود از دیگران و اعضای خانواده خود کمک بگیرند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار