۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶

اتفاق عجیب در هواپیمای تیم ملی/ پرواز ملیپوشان با جاگذاشتن ۲ ستاره!

دو بازیکن جوان اردوی تیم ملی به دلیل عدم صدور ویزا نمی‌توانند به ترکمنستان سفر کنند.

تیم ملی ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،کاروان تیم ملی فوتبال ایران در حالی عصر امروز تهران را به مقصد عشق‌آباد ترک خواهد کرد که علیرضا جهانبخش و مهدی ترابی به دلیل آسیب دیدگی یا بیماری در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی حضور نخواهند داشت، اما علاوه بر آن‌ها دو ستاره جوان هم از پرواز جا ماندند.

تیم ملی فوتبال ایران با جاگذاشتن دوستاره تهران را به مقصد عشق آباد ترک کرد

مهدی لیموچی، ستاره آینده‌دار آلومینیوم اراک که در این فصل عملکرد خوبی داشته و جزو دعوت شده‌ها به تیم ملی ایران هم بود به دلیل عدم صدور ویزا نتوانست راهی ترکمنستان شود تا فرصت انجام بازی نخستین بازی ملی خود را هم از دست بدهد.

تیم ملی ایران در جدول کلی این رقابت‌ها در بین ۲۴ تیم حاضر در جام ملت‌های آسیا با کسب ۹ امتیاز، هفت گل زده و با تفاضل گل مثبت پنج در صدر بهترین تیم ها قرار گرفته است.

آرشا شکوری، دروازه‌بان جوان دعوت شده به اردوی تیم ایران هم که در دیدار گذشته مقابل ترکمنستان روی نیمکت حضور داشت و به خاطر عملکردش در تیم جوانان ایران در جام جهانی زیر ۱۷ سال توسط امیر قلعه‌نویی دعوت شده بود هم مثل لیموچی به علت عدم صدور ویزا نتوانست راهی ترکمنستان شود.

با این شرایط تیم ملی فوتبال ایران با توجه به عدم صدور ویزای مهدی لیموچی و آرشا شکوری و همچنین غیبت دو بازیکن دیگر با ۲۵ بازیکن راهی ترکمنستان خواهد شد.
پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط