۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵

اتفاق عجیب در رختکن هوادار، نیمه بازی پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،اتفاق عجیب در رختکن هوادار، نیمه بازی پرسپولیس. در عصر سرد ورزشگاه آزادی و در شرایطی که پرسپولیس برای جا نماندن از کورس تنها به پیروزی فکر می‌کرد، اتفاقات مقابل تیم هوادار که فصل پی...

اتفاق عجیب در رختکن هوادار، نیمه بازی پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،اتفاق عجیب در رختکن هوادار، نیمه بازی پرسپولیس. در عصر سرد ورزشگاه آزادی و در شرایطی که پرسپولیس برای جا نماندن از کورس تنها به پیروزی فکر می‌کرد، اتفاقات مقابل تیم هوادار که فصل پیش هم مانع بزرگی مقابل قهرمانی سرخ‌ها بود، اصلا خوب پیش نرفت.

هواداری‌ها با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه پا به میدان ورزشگاه آزادی گذاشتند. شاید بدبین‌ترین هواداران پرسپولیس هم گمان نمی‌کردند تیم‌شان در هفته بیستم با دست خالی ورزشگاه خانگی را ترک کند اما شکست مقابل هوادار اتفاقی است که این تیم مدعی باید با آن کنار بیاید.

بازیکنان هوادار در آزادی تا آخرین لحظه بازی جنگیدند و هرچه داشتند برای بسته ماندن دروازه‌شان رو کردند. شاگردان الهامی با چنگ و دندان از دروازه‌شان محافظت کردند و محمدجواد محمدی نیز با فرصت طلبی و ساق‌هایی که انگار نه انگار نود دقیقه دویده دروازه بیرانوند را با توپگیری از فرجی و ضربه دقیقش باز کرد.

اما در این بازی اتفاق جالبی در رختکن هوادار افتاد که موتور محرک این تیم شد. هواداری‌ها پس از ارائه یک بازی خوب در نیمه اول مقابل پرسپولیس مورد خشم سرمربی خود قرار گرفتند! ساکت الهامی بین دو نیمه پس از ورود به رختکن خطاب به بازیکنانش گفت: ” والله حتی اگر مساوی هم کنید جریمه‌تان می‌کنم! وقتی می‌توانید ببرید چرا مساوی کنید؟ پس کِی می‌خواهید ببرید؟ تحت تاثیر جو استادیوم آزادی قرار نگیرید و فقط برای پیروزی بجنگید.”

این حرف‌ها که رختکن هوادار را در سکوتی عجیب فرو برده بود باعث شد بازیکنان این تیم با روحیه بسیار زیاد به میدان آزادی برگردند و مقابل حملات پر تعداد پرسپولیس تسلیم نشوند.

ساکت الهامی که در این فصل تغییر رویه داده و کمتر از او عصبانیت‌های عجیب و غریب در کنار خط را دیده‌ایم در بازی با پرسپولیس با حرف‌هایش بازیکنان هوادار را از نظر ذهنی آماده برنده شدن کرد.

هوادار در پایان هفته بیستم با ۲۵ امتیاز در رده هشتم قرار دارد که رتبه‌ای خوب برای این تیم که دومین سال حضورش در لیگ را تجربه می‌کند به حساب می‌آید .شکست غیرمنتظره پرسپولیس مقابل این تیم تهرانی سبب شد استقلال هم امتیاز با پرسپولیس شود و سپاهان نیز سه امتیاز تا صدر جدول فاصله ایجاد کند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط