۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶

اتفاق باورنکردنی در بایرن‌مونیخ؛ دلیل اخراج ناگلزمن فاش شد/ پای یک زن در میان است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه، لنا وورزنبرگر پس از شروع رابطه با ناگلزمن از پوشش خبری بایرن مونیخ عقب‌نشینی کرد و اکنون به طور کامل سازمان رسانه‌ای را ترک کرده است. با این وجود، ادعا شده که رابطه ناگلزمن و این روزنامه‌نگار باعث شده ب...

اتفاق باورنکردنی در بایرن‌مونیخ؛ دلیل اخراج ناگلزمن فاش شد/ پای یک زن در میان است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه، لنا وورزنبرگر پس از شروع رابطه با ناگلزمن از پوشش خبری بایرن مونیخ عقب‌نشینی کرد و اکنون به طور کامل سازمان رسانه‌ای را ترک کرده است. با این وجود، ادعا شده که رابطه ناگلزمن و این روزنامه‌نگار باعث شده بود که در باشگاه مشکلات عدم اعتماد و ترس از درز اخبار به وجود بیاید.

مارکوس بابل، مدافع سابق بایرن و آلمان به نشریه Blick گفت: «می‌دانم که رابطه ناگلزمن با خبرنگار نشریه بیلد مشکل بزرگی در رختکن بود. اینکه او با چنین شخصی در رابطه بود اصلاً اتفاق خوبی نبود و خیلی‌ها از این موضوع ناراضی بودند. این دختر مشکل بزرگی در بایرن مونیخ بود. مشکل بی‌اعتمادی به وجود آمده بود زیرا برخی از بازیکنان دیگر نمی‌توانستند درباره آنچه که فکر می‌کردند صحبت کنند. زیرا می‌ترسیدند که حرف‌های‌شان سر از روزنامه‌ها درآورد.»

بایرن مونیخ با یک امتیاز کمتر در جایگاه دوم جدول بوندس‌لیگا آلمان و پشت سر دورتموند قرار دارد و سرمربی این تیم به صورت غیرمنتظره اخراج شد. آنها سرمربی سابق چلسی، توماس توخل را برای جانشینی ناگلزمن انتخاب کردند و اولین بازی او بعد از تعطیلات با دورتموند خواهد بود.

ناگلزمن پس از ۱۵ سال زندگی مشترک از همسرش ورنا جدا شد، و با نامزد جدیدش لنا وورزنبرگر ۳۰ ساله برای تعطیلات به اتریش رفته بود که خبر اخراجش از بایرن به او رسید.

 پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار