۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷

ابتلای بیش از ۵۱۶ میلیون نفر در ۲۴ ساعت گذشته / آلمان در صدر جدول مبتلایان به کرونا جهان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۴۹۷ هزار و ۵۴۱ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۵۱۶ میلیون و ۳۹۵ هزار و ۱۱۹ نفر رسیده است. فوتی‌های ناشی از کرو...

ابتلای بیش از ۵۱۶ میلیون نفر در ۲۴ ساعت گذشته / آلمان در صدر جدول مبتلایان به کرونا جهان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۴۹۷ هزار و ۵۴۱ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۵۱۶ میلیون و ۳۹۵ هزار و ۱۱۹ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد یک هزار و ۹۶۸ نفری در یک روز به تعداد ۶ میلیون و ۲۷۴ هزار و ۳۶۶ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۴۷۱ میلیون و ۱۲۵ هزار و ۳۷ نفر رسیده است.

همچنین از مجموع ۳۸ میلیون و ۹۵۵ هزار و ۷۱۶ کیس فعال، حال ۴۰ هزار و ۲۷۰ تن وخیم گزارش شده است.

بنابر جدول به‌روز شده در پایگاه اطلاع‌رسانی “ورلداُمتر”، شمار مبتلایان و قربانیان این بیماری در ۱۰ کشوری که طبق گزارش‌های رسمی بالاترین آمار‌ها را تاکنون داشته‌اند تا صبح امروز (شنبه) به ترتیب به شرح زیر است:
بر اساس این فهرست، آمریکا با ثبت ۲۹۱ مورد فوتی؛ آلمان با ثبت ۲۴۸ مورد فوتی و انگلستان با ثبت ۲۲۸ مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب در صدر جدول جهانی جان باختگان مبتلا به بیماری کووید-۱۹ قرار دارند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط