۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷

آیا مدارس اهواز و خوزستان امروز سه شنبه ۷ آذر تعطیل است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، هوای امروز چهار شهر خوزستان در وضعیت “ناسالم برای گروه‌های حساس” و “نارنجی” بوده است. حالا برای بسیاری از والدین و دانش آموزان این سوال پیش آمده است که آیا مدارس اهواز و خوزستان امروز سه شنبه ۷ آ...

تعطیلی مدارس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،

هوای امروز چهار شهر خوزستان در وضعیت “ناسالم برای گروه‌های حساس” و “نارنجی” بوده است. حالا برای بسیاری از والدین و دانش آموزان این سوال پیش آمده است که آیا مدارس اهواز و خوزستان امروز سه شنبه ۷ آذر تعطیل است؟

 

آیا مدارس اهواز و خوزستان امروز سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است؟

تا این لحظه تنظیم خبر همه مدارس استان خوزستان امروز هفتم آذر ۱۴۰۲ باز است و هیچگونه خبری مبنی بر تعطیلی احتمالی مخابره نشده است.

 

وضعیت آلودگی هوای استان خوزستان

بنا بر اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، هوای امروز چهار شهر خوزستان در وضعیت “ناسالم برای گروه‌های حساس” و “نارنجی” بوده است.

بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ساعت ۱۱ امروز (۶ آذرماه) شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه استانداری خوزستان ۱۴۳، ایستگاه اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان در اهواز ۱۳۶، ایستگاه نیوساید ۱۲۹، ایستگاه پست برق شماره ۳ اهواز ۱۱۵ و ایستگاه شرکت ملی حفاری در اهواز ۱۱۲، ایستگاه سوسنگرد ۱۴۱، ایستگاه شادگان ۱۲۱ و ایستگاه خرمشهر ۱۰۵ میکروگرم بر مترمکعب بوده بنابراین هوای این شهرها در وضعیت “ناسالم برای گروه‌های حساس” و “نارنجی” بوده است.

طبق شاخص ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون هوای اندیمشک، دزفول و شوشتر در شرایط “قابل قبول” بوده و هوای هیچکدام از شهرهای خوزستان در وضعیت “پاک” نبوده است.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط