۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳

آیا این دو بازیکن پرسپولیس از این تیم جدا می‌شوند؟

سرخپوشان پایتخت که تا اینجای فصل در مکان سوم جدول لیگ برتر ایستاده‌اند می‌بایست از حالا برای نقل و انتقالات تابستانی برنامه ریزی کنند. مدیران پرسپولیس که بهترین عملکرد را در نقل و انتقالات فصل گذشته داشتند، اگر می‌خواهند به مانند سال قبل ...

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل النصر

سرخپوشان پایتخت که تا اینجای فصل در مکان سوم جدول لیگ برتر ایستاده‌اند می‌بایست از حالا برای نقل و انتقالات تابستانی برنامه ریزی کنند.

مدیران پرسپولیس که بهترین عملکرد را در نقل و انتقالات فصل گذشته داشتند، اگر می‌خواهند به مانند سال قبل عملکردی قابل قبول داشته باشند باید پروسه تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی را تا قبل از پایان بازی‌های فصل جاری به پایان برسانند.

برخی بازیکنان پرسپولیس با پیشنهادات خوبی برای لژیونر شدن مواجه شده‌اند و اگر مدیران این باشگاه در نگاه داشتن آنها در جمع سرخپوشان تعلل کنند قطعا آنها در پایان فصل از این باشگاه جدا خواهند شد.

گفته می‌شود مرتضی پورعلی‌گنجی و مهدی عبدی با پیشنهاداتی از باشگاه‌های خارجی مواجه شده‌اند.

مرتضی پورعلی‌گنجی که سابقه حضور در لیگ قطر را دارد با پیشنهادات خوبی از لیگ ستارگان این کشور روبرو شده و احتمالا در پایان فصل با جدایی از جمع سرخپوشان دوباره لژیونر خواهد شد.

مهدی عبدی هم که مدت‌هاست در ترکیب اصلی جایی ندارد در صورت ماندن یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس پیشنهادات خود را بررسی خواهد کرد تا از نمیکت نشینی در پرسپولیس نجات پیدا کند.

مطالب مرتبط