۰۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵

آیا استفاده از آب دهان برای دخول بی خطر است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، دیواره واژن به طور طبیعی هنگام تحریک شدن شروع به ترشح یک ماده روان کننده می کند که هنگام دخول باعث لغزش راحت آلت مردانه داخل واژن شده و از ایجاد اصطکاک در دیواره واژن یا ایجاد آسیب به دیواره واژن ...

آیا استفاده از آب دهان برای دخول بی خطر است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، دیواره واژن به طور طبیعی هنگام تحریک شدن شروع به ترشح یک ماده روان کننده می کند که هنگام دخول باعث لغزش راحت آلت مردانه داخل واژن شده و از ایجاد اصطکاک در دیواره واژن یا ایجاد آسیب به دیواره واژن پیشگیری می کند.

 

در حقیقت زن برای این که بتواند از رابطه جنسی دخولی لذت ببرد باید واژنش به اندازه کافی خیس شده باشد در غیر اینصورت دخول برایش دردناک و غیر قابل تحمل خواهد شد و نتیجه ای به جز سرد مزاجی در زن را در پی خواهد داشت.

به همین دلیل توصیه می شود که قبل از برقراری رابطه جنسی دخولی ، زن را از نظر جسمی و ذهنی آماده رابطه نمایید و معاشقه و گفتگوی محرک را تا زمانی ادامه دهید که ترشحات واژن زیاد شده و بیرون آمدن آن از واژن و خیس شدن اطراف واژن را کاملا احساس کنید.

یکی از مشکلات رایج در رابطه جنسی خشکی واژن است که اگر قبل از سن یائسگی دیده شود ، در اغلب موارد به دلیل این است که شریک جنسی وقت کافی برای تحریک زن صرف نمیکند ، یا زن از نظر روحی تحت فشار و استرس است و نمی تواند فکرش را روی رابطه جنسی متمرکز کند یا این که از نظر جسمی ضعیف شده است. خشکی واژن میتواند باعث ایجاد درد و سوزش هنگام دخول شود و در نتیجه زن به جای لذت بردن از رابطه جنسی احساس ناراحتی کرده ، تحریک نشده و نتواند ارگاسم را تجربه کند.

 

در صورتی که دچار خشکی واژن شده اید برای تشخیص علت و درمان آن حتما باید به پزشک مراجعه نمایید . در این بین برای این که بتوانید رابطه جنسی لذت بخشی داشته باشید می توانید از انواع لوبریکانت به خصوص لوبریکانت هایی که بر پایه آب ساخته شده اند برای دخول در رابطه جنسی استفاده نمایید.

آیا می توان از آب دهان برای دخول در رابطه جنسی استفاده کرد؟

استفاده از آب دهان برای دخول به عنوان روان کننده ، به دلیل در دسترس بودن شاید اولین چیزی باشد که در صورت مواجه شدن با خشکی واژن به ذهن شما برسد.

آب دهان به خودی خود نمی تواند باعث ایجاد عفونت در واژن شود ولی به راحتی می تواند عامل انتقال ویروس و باکتری ها به واژن باشد مثلا در صورتی که عفونتی ویروسی در گلو وجود داشته باشد در صورت استفاده از آب دهان برای دخول به سادگی به واژن منتقل شده و برایتان مشکل ساز خواهد شد.

 

یا اگر فرد دچار تبخال باشد آب دهانش می تواند تبخال را به ناحیه تناسلی شما منتقل کند که تجربه ای بسیار ناخوشایند و دردناک خواهد بود.

معمولا استفاده از آب دهان برای دخول مشکل جدی ایجاد نمی کند ولی ممکن است این حرکت از نظر ذهنی ، تاثیر خوبی روی همسرتان نگذارد و مانع از لذت بردن او در رابطه شود بنابراین حتما باید در این زمینه قبل از رابطه جنسی با هم صحبت کنید و نظر همسرتان را جویا شوید.

مطالب مرتبط