۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲

آژیر خطر استقلال به صدا درآمد / سکوی قهرمانی، توقع حداقلی هواداران / دردسر بزرگ ساپینتو و آجورلو رقم خورد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، آژیر خطر استقلال به صدا درآمد / سکوی قهرمانی، توقع حداقلی هواداران / دردسر بزرگ ساپینتو و آجورلو رقم خورد. استقلال شرایط ویژه‌ای برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر دارد. ز...

اخبار استقلال | جشن 100 هزار نفری قهرمانی استقلال با پایان بازی آبی پوشان با این تیم برتر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، آژیر خطر استقلال به صدا درآمد / سکوی قهرمانی، توقع حداقلی هواداران / دردسر بزرگ ساپینتو و آجورلو رقم خورد. استقلال شرایط ویژه‌ای برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر دارد.

زنگ هشدار برای مدیران استقلال؛ تماشاگران نتایج را تاب نمی‌آورند/ از همین حالا به فکر سکوها باشید

تیمی که با فرهاد مجیدی مقتدرانه و حتی بدون یک شکست عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست ‌آورد، حالا در شرایطی کاملاً متفاوت باید خود را مهیای تقابل با رقبا و دفاع از عنوان قهرمانی کند؛ تیمی که سرمربی‌اش را از دست داده و تعدادی از بازیکنان مطرح این تیم هم جدا شده‌اند یا هنوز قراردادشان را تمدید نکرده‌اند. به این نفرات باید بازیکنانی را اضافه کرد که شاید توانایی زیادی داشته باشند ولی یا به لحاظ اسم و رسم در حد بالایی نیستند یا اینکه سن و سال بالایی دارند. همه این موارد یعنی آنکه زنگ خطر برای استقلالی‌ها به صدا درآمده و آستانه تحمل طرفداران هفته به هفته پایین‌تر خواهد آمد.

دردسری به نام رکورد

اگر در دوره فرهاد مجیدی نباختن به یک عامل ارزشمند برای استقلال و استقلالی‌ها بدل شده بود، حالا هم این مسئله دردسر بزرگی برایشان ایجاد کرده است چون مجیدی رفت اما رکورد قهرمانی بی‌شکست را بر جای گذاشت و هواداران انتظار دارند هفته به هفته شرایط تداوم یابد و استقلال نبازد.

اتفاقی که احتمال وقوع آن بسیار کم است و باید بپذیریم حتی اگر خود مجیدی هم سرمربی استقلال بود بالاخره این رکورد روزی می‌شکست اما حالا فرهاد نیست و قطعاً اولین باخت استقلال فشاری عجیب و غریب را از روی سکوها به داخل تیم و سرمربی وارد خواهد کرد؛ فشاری که شاید توأم با انتقادات باشد.

مدیران در تیررس انتقادات

اگرچه متأسفانه آمار مبتلایان به کرونا طی یک هفته گذشته سیر صعودی داشته و برخی کارشناسان در این رابطه هشدار داده‌اند ولی خوشبختانه بسیار بعید به نظر می‌رسد اتفاقات تلخ تابستان سال گذشته از بابت آمار مبتلایان تکرار شود و قاعدتاً فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

این مسئله اگرچه باعث جذاب شدن رقابت‌ها خواهد شد ولی فراموش نکنیم دیگر اعتراضات فقط به فضای مجازی محدود نمی‌شود و صدای نارضایتی هواداران استقلال در صورت نتیجه نگرفتن تیم‌شان داخل استادیوم آزادی و سایر ورزشگاه‌ها به وضوح شنیده خواهد شد.

اعتراضاتی که فقط محدود به بازیکنان و مربیان نمی‌شود و حتماً کادر مدیریتی باشگاه را هم دربر می‌گیرد بنابراین تصمیم‌سازان این روزهای استقلال بهتر است دو ماه آینده را هم مد نظر قرار دهند و فراموش نکنند سرمربی پرتغالی در بدترین شرایط ممکن فوقش اخراج می‌شود و خیلی راحت پولش را می‌گیرد و می‌رود اما آنها می‌مانند و دایره انتقادات هواداران و جامی که اگر نتوانند از آن دفاع کنند، قطعاً برای همیشه این نمره منفی از نظر طرفداران در کارنامه آنها یادگار خواهد ماند.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار