۱۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹

روانشناسی

آهنگ های جذاب درباره پیر شدن تا ما را در قلب جوان نگه دارد!

ترانه‌های مربوط به پیری ممکن است به اندازه آهنگ‌ های مربوط به عشق محبوبیت نداشته باشند، اما مطمئناً به بخشی از زندگی که همه ما در مقطعی با آن روبرو هستیم صحبت می‌کنند. اگر آماده فکر کردن در مورد پیری هستید، این آهنگ‌های مربوط به پیر شدن م...

سلامت و پزشکی/تست های پزشکی نقطه عطف در سن دهه 50 شما

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اگر آماده فکر کردن در مورد پیری هستید، این آهنگ‌ های مربوط به پیر شدن ممکن است به صحبت کردن با قلب شما کمک کند یا به شما یادآوری کند که چرا افزایش سن یک چیز مثبت است.برای اطلاعات بیشتر با اندیشه معاصر همراه باشید.

آهنگ های نوستالژیک درباره بزرگ شدن

برای بسیاری از ما، اولین اشاره به واقعیت زمانی رخ می دهد که متوجه می شویم بزرگ شدن بیشتر از زمان خواب دیرتر به همراه دارد. این آهنگ ها منعکس کننده نوستالژی و عصبی بودن است که وقتی بالاخره مجبور به بزرگ شدن می شویم، می تواند ایجاد شود.

آهنگ های جذاب درباره پیر شدن تا ما را در قلب جوان نگه دارد!

آهنگ های جذاب درباره پیر شدن تا ما را در قلب جوان نگه دارد!

۷ سال – لوکاس گراهام

موفقیت گراهام در سال ۲۰۱۵ در بین نسل‌ها این آهنگ پخش شد تا از واقعیت‌های بزرگ شدن صحبت کند. اگرچه ما پیر می شویم و تغییر می کنیم، بسیاری از چیزهایی که دنبال می کنیم یکسان باقی می مانند. شاید پیری همه چیز را تغییر ندهد.

آهسته – نیکول نوردمن

اگر نگاهی به بزرگ شدن از منظر والدین داشته باشیم، این آهنگ برای والدینی که تماشای بچه های کوچکشان دیگر نه چندان کوچک می شوند بسیار قابل ربط است. برداشت نرم و احساسی نیکول نوردمن از این بخش از زندگی، شب های بی خوابی و گونه های چاق روزهای تازه متولد شده را به یاد می آورد.

مرا بیدار کن – آویسی

این آهنگ دیدگاه متفاوتی از بزرگ شدن به ما می دهد و به ما یادآوری می کند که رویکرد اصیل به زندگی بهترین راه برای لذت بردن از هر لحظه است. از تعقیب رویاها تا یافتن راه خود، پیری چیزی فراتر از پیر شدن است.

 آهنگ سیندرلا – استیون کورتیس چپمن

بزرگ شدن ممکن است سخت، گیج کننده و احساسی باشد. اما فهمیدن اینکه روزی فرزندان شما نیز همین کار را خواهند کرد، می‌تواند سخت‌تر، گیج‌کننده‌تر و احساسی‌تر باشد. استیون کرتیس چپمن هنگامی که در این آهنگ تلخ و شیرین از اهمیت رقصیدن با دختر کوچکش می خواند، به جای بسیاری از والدین صحبت می کند.

آهنگ های مرتبط درباره پیر شدن

ما نمی توانیم ساعت زندگی را متوقف کنیم، اما همه ما به طور منحصر به فردی با پیری مواجه می شویم. چه به زیبایی سفر متمایل شده باشیم و چه ناامیدانه سعی می کنیم جوانی را حفظ کنیم، این آهنگ ها واقعیت های پیر شدن را بیان می کنند.

چه سنی دوباره – Blink-182

رها کردن جوانی واقعیتی است که همه ما با آن روبرو هستیم و برخی از ما فوراً با آن کنار نمی آییم. اگر آماده نیستید که به زیبایی پیر شوید، این سرود Blink-182 ممکن است فراموش کردن سن خود را کمی آسان‌تر کند.

زمین لغزش – فلیت وود مک

شاید یکی از معروف‌ترین آهنگ‌ها در مورد پیر شدن، این آهنگ Fleetwood Mac بیش از یک نسل را با توصیف زیبای خود از احساس پیری تحت تأثیر قرار داده است. تغییراتی که هنگام بالا رفتن از کوه زندگی با آن مواجه می شویم ممکن است همیشه آسان نباشند، اما ما را به گونه ای متحول می کنند که هرگز ندیده بودیم که در راه است.

چنین چیزی وجود ندارد – جان مایر

مسن شدن اغلب به این معنی است که متوجه شوید حتی بزرگسالان هم در حال پی بردن به آن هستند. جان مایر با این موفقیت نگاهی اجمالی به «دنیای واقعی» به جوانان می‌دهد و پیشنهاد می‌کند که ممکن است آنطور که قبلاً فکر می‌کردیم «واقعی» نباشد.

سپتامبر سالهای من – فرانک سیناترا

خیلی سریع می گذرد، اینطور نیست؟ این آهنگ آهسته سیناترا احساسات پیچیده ای را در مورد پیری صدایی آشنا و آرامش بخش می دهد.

جوان و زیبا – لانا دل ری

ترس از پیری و از دست دادن زیبایی جوانی در برخی از ما ایجاد می کند. صدای داغ لانا این ترس بسیار رایج را به آهنگی تبدیل می کند که می توانیم در سطوح مختلف با آن ارتباط برقرار کنیم.

تغییرات – دیوید بووی

تغییرات زندگی و پیری اجتناب ناپذیر است اما اغلب کمی غیرمنتظره است. بزرگترین موفقیت دیوید بووی به ما یادآوری می کند که همه ما با هم با این تغییرات روبرو هستیم و به بهترین شکل ممکن بر شوک واقعیت غلبه می کنیم.این موفقیت باب سگار بسیاری از عناصر پیری را بررسی می کند، از عشق جوان گرفته تا اکتشاف بزرگ زندگی. این یک استعاره زیبا از این است که چگونه مبارزات پیری ممکن است همیشه قابل مشاهده نباشد، در حالی که ما در برابر آنها عقب نشینی می کنیم و به جلو می رویم.

آهنگ هایی درباره پیری که به ما کمک می کند به گذشته نگاه کنیم

یکی از موهبت های پیری این است که به همه چیزهایی که تجربه کرده ایم و بر آنها غلبه کرده ایم نگاه کنیم. اگرچه برخی از خاطرات جوانی ممکن است تلخ باشد، اما ما عاشق این هستیم که چگونه این آهنگ ها ما را به آن روزهای جوانی بازمی گردانند.

۱۹۸۵ – بولینگ برای سوپ

هر سال که می گذرد، ما از جزئیات جوانی خود بسیار دورتر می شویم، و این آهنگ نشان می دهد که چقدر آسان است که روزهای جوانی را عاشقانه کنیم. بولینگ برای سوپ از سفر فرضی یک مادر استفاده کرد تا به همه یادآوری کند که امید محو شدن جوانی با آهنگ جذاب سال ۱۹۸۵ می تواند کمی غم انگیز باشد.

۱۰۰ سال – پنج سال برای مبارزه

ما در این آهنگ معروف از Five for Fighting یک سفر مادام العمر داریم. تصنیف درباره دردها و امیدهای بزرگ شدن به ما یادآوری می کند که هر مرحله از زندگی با موانع بزرگ و شادی های بزرگ همراه است.

جک و دایان – جان ملنکمپ

سرود کلاسیک Mellencamp به ما یادآوری جذابی از معنای پیری می دهد. همانطور که این آهنگ به دوران شکوه جوانی نگاه می کند، همچنین به ما یادآوری می شود که پیر شدن به این معنی نیست که باید به طور کامل زندگی را متوقف کنیم.

جوان در قلب – فرانک سیناترا

شما فقط به اندازه ای که احساس می کنید جوان هستید و هیچ کس به اندازه سیناترا در این آهنگ تم قدیمی آن را نمی گوید. سن واقعاً یک عدد است اگر ما تمام تلاش خود را بکنیم که در قلب جوان بمانیم.

راک در

برخی از آهنگ ها بی انتها هستند، در حالی که برخی دیگر صرف نظر از اینکه چند ساله هستید، به شما احساس جوانی می دهند. یک لیست پخش از آهنگ هایی تهیه کنید که شما را به جوانی فرا می خواند یا تمام چیزهای زیبایی را که بزرگ شدن به زندگی شما می آورد یادآوری می کند. ما نمی گذاریم زمان یا سن به ما برسد. تا جایی که بتوانیم در حال تکان دادن هستیم.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط