۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵

آمار دقیق آمریکا از تعداد نیروهای روسی در مرز اوکراین/ جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،این مقام آمریکایی که خواست نامش فاش نشود گزارش به‌روز شده‌ای از برآورد دولت واشنگتن از تعداد نیروهای روسی مستقر در نزدیکی مرزهای اوکراین ارائه کرد و گفت، تعداد این نیروها از ۱۰۰ هزار تن در هفته‌های...

آمار دقیق آمریکا از تعداد نیروهای روسی در مرز اوکراین/ جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،این مقام آمریکایی که خواست نامش فاش نشود گزارش به‌روز شده‌ای از برآورد دولت واشنگتن از تعداد نیروهای روسی مستقر در نزدیکی مرزهای اوکراین ارائه کرد و گفت، تعداد این نیروها از ۱۰۰ هزار تن در هفته‌های گذشته به بیش از ۱۳۰ هزار تن در حال حاضر رسیده است.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین مرتبا هشدارهای آمریکا را کم اهمیت جلوه داده و بیانیه‌های اخیر مقامات آمریکایی درباره اینکه روسیه ممکن است هر لحظه به اوکراین حمله کند را زیر سوال برده است.

وی در مصاحبه‌ای گفت: ما تمامی خطرات را درک می‌کنیم و می‌دانیم که خطراتی وجود دارند. اگر شما یا هر کس دیگری اطلاعات بیشتری در رابطه با آغاز صد درصدی حمله روسیه به اوکراین در ۱۶ فوریه دارید، لطفا آن اطلاعات را برای ما نیز ارسال کنید.

اما در حالی که زلنسکی این نگرانی‌ها را که می‌ترسد اقتصاد اوکراین را متزلزل کند، کم اهمیت جلوه داد، تاکید کرد که وی و رهبران نظامی و غیرنظامی دولتش برای دفاع از این کشور آماده هستند.
انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار