۰۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲

آمار جهانی کرونا ۲۲ فروردین/ مرگ ۵۷۵۵۹۳ آمریکایی

بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۱۳۶ میلیون و ۲۰ هزار و ۷۶۷ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۲ میلیون و ۹۳۹ هزار و ۲۳۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند. از ...

آمار جهانی کرونا ۲۲ فروردین/  مرگ ۵۷۵۵۹۳ آمریکایی

بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۱۳۶ میلیون و ۲۰ هزار و ۷۶۷ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۲ میلیون و ۹۳۹ هزار و ۲۳۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۰۹ میلیون و ۳۷۲ هزار و ۳۵۹ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۶۶ هزار و ۷۶۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۱ میلیون و ۸۶۹ هزار و ۹۸۰ نفر رسیده است؛ تاکنون ۵۷۵ هزار و ۵۹۳ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌‌اند.

کشور برزیل پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۵۹ هزار و ۵۹۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۳ میلیون و ۴۴۵ هزار و ۶ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تاکنون ۳۵۱ هزار و ۴۶۹ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور هند به‌‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۱۵۲ هزار و ۶۸۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۳ میلیون و ۳۵۸ هزار و ۸۰۵ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۶۹ هزار و ۳۰۵ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌‌اند.

کشورهای فرانسه، روسیه، انگلیس، ترکیه و ایتالیا نیز به ‌ترتیب با ۵ میلیون و ۲۳ هزار و ۸۷۵، ۴ میلیون و ۶۳۲ هزار و ۶۸۸، ۴ میلیون و ۳۶۸ هزار و ۴۵، ۳ میلیون و ۷۹۸ هزار و ۳۳۳ و ۳ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۵۷ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای اسپانیا با ۳ میلیون و ۳۴۷ هزار و ۵۱۲ مبتلا و آلمان نیز با ۲ میلیون و ۹۹۲ هزار و ۸۰۳ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌‌ترتیب با ۲۴ میلیون و ۴۲۳ هزار و ۵۸۹، ۱۲ میلیون و ۸۱ هزار و ۴۴۳ و ۱۱ میلیون و ۸۳۸ هزار و ۵۶۴ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا , کشور فرانسه ,

افکار

مطالب مرتبط

آخرین اخبار