۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱

آمار جهانی کرونا ۲۱ فروردین/ مرگ ۳۶۴۷ برزیلی در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش اندیشه معاصر؛ بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی “worldometer” تا صبح امروز ۱۳۵ میلیون و ۳۱۵ هزار و ۱۸۳ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۲ میلیون و ۹۲۸ هزار و ۷۸۲ نفر جان خ...

آمار جهانی کرونا ۲۱ فروردین/ مرگ ۳۶۴۷ برزیلی در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش اندیشه معاصر؛ بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی “worldometer” تا صبح امروز ۱۳۵ میلیون و ۳۱۵ هزار و ۱۸۳ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۲ میلیون و ۹۲۸ هزار و ۷۸۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

 

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۰۸ میلیون و ۸۶۸ هزار و ۲۲۷ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

 

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۸۵ هزار و ۳۶۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۱ میلیون و ۸۰۲ هزار و ۷۷۲ نفر رسیده است؛ تاکنون ۵۷۴ هزار و ۸۴۰ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌‌اند.

 

کشور برزیل پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۸۹ هزار و ۹۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۳ میلیون و ۳۷۵ هزار و ۴۱۴ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تاکنون ۳۴۸ هزار و ۹۳۴ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

 

کشور هند به‌‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۱۴۵ هزار و ۳۸۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۳ میلیون و ۲۰۵ هزار و ۹۲۶ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۶۸ هزار و ۴۶۷ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌‌اند.

 

کشورهای فرانسه، روسیه، انگلیس، ایتالیا و ترکیه نیز به ‌ترتیب با ۴ میلیون و ۹۸۰ هزار و ۵۰۱, ۴ میلیون و ۶۲۳ هزار و ۹۸۴, ۴ میلیون و ۳۶۵ هزار و ۴۶۱, ۳ میلیون و ۷۴۵ هزار و ۶۵۷ و ۳ میلیون و ۷۳۶ هزار و ۵۲۶ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

 

همچنین کشورهای اسپانیا با ۳ میلیون و ۳۴۷ هزار و ۵۱۲ مبتلا و آلمان نیز با ۲ میلیون و ۹۷۴ هزار و ۱۱۰ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

 

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌‌ترتیب با ۲۴ میلیون و ۳۴۶ هزار و ۷۶۶, ۱۱ میلیون و ۹۹۰ هزار و ۸۵۹ و ۱۱ میلیون و ۷۹۱ هزار و ۸۸۵ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

 

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا , کشور برزیل ,

مطالب مرتبط

آخرین اخبار