۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰

آمار جهانی کرونا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰+ جدول

به گزارش اندیشه معاصر؛ آمار جهانی کرونا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ اعلام شد.  طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته کشور هند با افزایش بیش از ۱۳۱ هزار مبتلای جدید به ویروس کرونا از مجموع ۱۳ میلیون مبتلا فراتر رفت. بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی...

آمار جهانی کرونا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰+ جدول

به گزارش اندیشه معاصر؛ آمار جهانی کرونا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ اعلام شد.  طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته کشور هند با افزایش بیش از ۱۳۱ هزار مبتلای جدید به ویروس کرونا از مجموع ۱۳ میلیون مبتلا فراتر رفت.

بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی “worldometer” تا صبح امروز ۱۳۴ میلیون و ۵۲۸ هزار و ۸۴۱ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۲ میلیون و ۹۱۵ هزار و ۱۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۰۸ میلیون و ۳۳۰ هزار و ۴۶۲ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

 

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۸۰ هزار و ۱۶۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۱ میلیون و ۷۱۷ هزار و ۴۰۴ نفر رسیده است؛ تاکنون ۵۷۳ هزار و ۸۵۶ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌‌اند.

 

کشور برزیل پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۸۹ هزار و ۲۹۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۳ میلیون و ۲۸۶ هزار و ۳۲۴ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تاکنون ۳۴۵ هزار و ۲۸۷ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

 

کشور هند به‌‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۱۳۱ هزار و ۸۹۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۳ میلیون و ۶۰ هزار و ۵۴۲ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۶۷ هزار و ۶۹۴ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌‌اند.

 

کشورهای فرانسه، روسیه، انگلیس، ایتالیا و ترکیه نیز به ‌ترتیب با ۴ میلیون و ۹۳۹ هزار و ۲۵۸، ۴ میلیون و ۶۱۴ هزار و ۸۳۴، ۴ میلیون و ۳۷۰ هزار و ۳۲۱، ۳ میلیون و ۷۱۷ هزار و ۶۰۲ و ۳ میلیون و ۶۸۹ هزار و ۸۶۶ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

 

همچنین کشورهای اسپانیا با ۳ میلیون و ۳۳۶ هزار و ۶۳۷ مبتلا و آلمان نیز با ۲ میلیون و ۹۵۱ هزار و ۸۲۹ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

 

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌‌ترتیب با ۲۴ میلیون و ۲۷۲ هزار و ۸۶۹، ۱۱ میلیون و ۹۱۳ هزار و ۲۹۲ و ۱۱ میلیون و ۷۳۲ هزار و ۱۹۳ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

 

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

 

کرونا , کشور هند ,

مطالب مرتبط

آخرین اخبار