۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴

آمار جهانی کرونا پنجشنبه ۲۴ تیر/ فوت ۱۶۱۳ برزیلی در ۲۴ ساعت گذشته + جدول تغییرات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی “worldometer” تا صبح امروز ۱۸۸ میلیون و ۶۱۶ هزار و ۹۳ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۴ میلیون و ۶۵ هزار و ...

آمار جهانی کرونا 24 تیر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،

بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی “worldometer” تا صبح امروز ۱۸۸ میلیون و ۶۱۶ هزار و ۹۳ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۴ میلیون و ۶۵ هزار و ۸۰۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۷۲ میلیون و ۴۳۵ هزار و ۹۴۴ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۸ هزار و ۹۳۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۴ میلیون و ۸۰۷ هزار و ۸۱۳ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۶۲۳ هزار و ۴۳۵ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۴۰ هزار و ۲۱۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۰ میلیون و ۹۴۶ هزار و ۷۴ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۴۱۱ هزار و ۴۳۹ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۴۵ هزار و ۹۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۹ میلیون و ۱۵۲ هزار و ۶۵ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۵۳۵ هزار و ۹۲۴ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌‌اند.

کشورهای فرانسه، روسیه, ترکیه، انگلیس و آرژانتین نیز به ترتیب با ۵ میلیون و ۸۳۳ هزار و ۱۷۵، ۵ میلیون و ۸۲۰ هزار و ۸۴۹، ۵ میلیون و ۴۹۳ هزار و ۲۴۴، ۵ میلیون و ۱۹۱ هزار و ۴۵۹ و ۴ میلیون و ۶۸۲ هزار و ۹۶۰ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای کلمبیا با ۴ میلیون و ۵۴۸ هزار و ۱۴۲ مبتلا و ایتالیا نیز با ۴ میلیون و ۲۷۳ هزار و ۶۹۳ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبود یافتگان نیز کشورهای هند، آمریکا و برزیل به ترتیب با ۳۰ میلیون و ۱۰۴ هزار و ۷۲۰، ۲۹ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۴۵۱ و ۱۷ میلیون و ۷۷۰ هزار و ۶۱۷ نفر بهبود یافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا , کشور برزیل ,

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار