۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷

آقای ماجدی! پاداش ۲۰ هزار دلاری گرفتی؛ خط و نشان هم می‌کشی؟

میرشاد ماجدی می‌گوید پاداش ۲۰ هزار دلاری رقم چندان بزرگی نیست و رسانه‌ها با برجسته کردن آن قصد دارند به فدراسیون ضربه بزنند.

آقای ماجدی! پاداش ۲۰ هزار دلاری گرفتی؛ خط و نشان هم می‌کشی؟

تا دیروز هیچ کدام از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال جرات نکرده بود در مورد دریافت پاداش ۲۰ هزار دلاری اظهارنظری کند تا اینکه روز گذشته میرشاد ماجدی به عنوان یکی از اعضا گفت پاداش ۲۰ هزار دلاری بابت برد تیم ملی در جام جهانی حق هیات رییسه بوده است. او دیگران را به نادیده گرفتن زحمات اعضای هیات رییسه متهم کرده و تاکید کرد پول فوتبال باید در خود فوتبال خرج شود!

خبر ورزشی نوشت: میرشاد ماجدی می‌گوید قبلی‌ها هم گرفتند چرا ما نگیریم؟ در پاسخ باید گفت اولا آن قبلی‌ها هم خیلی اشتباه کردند که چنین پاداشی دریافت کردند! چشم نهادهای نظارتی روشن! اما آقای ماجدی آیا چون قبلی‌ها یک کار غلط را باب کردند باید ادامه پیدا کند؟

ماجدی می‌گوید دریافت این پول براساس مصوبه هیات رییسه بوده و قانونی! اولا اگر قانونی بود سازمان بازرسی ورود نمی‌کرد که پول‌ها را برگردانید. ثانیا کجای اساسنامه آمده چند نفر می‌توانند دور هم بنشینند و برای خودشان از بودجه بیت‌المال پاداش ده‌ها هزار دلاری تصویب کنند؟ آیا این پاداش به تایید مجمع فدراسیون فوتبال هم می‌رسد؟ یا قبلا رسیده بود؟

میرشاد ماجدی می‌گوید این پول فوتبال است و باید در فوتبال هزینه شود. بله! این پول از پول صعود ایران به جام جهانی آمده و باید در فوتبال هزینه شود. از کی تا حالا جیب حضرت‌عالی و همکاران شما شده فوتبال؟ آن‌هم در شرایطی که حقوق کارمندان فدراسیون مدت‌هاست عقب افتاده و به تازگی شنیدیم اسپانسر پیراهن‌های تیم ملی هم بابت دریافت نکردن مطالباتش قرار است دیگر با فدراسیون همکاری نکند؟ شما و دوستان‌تان نزدیک به ۳۰۰ هزار دلار خرج روی دست فدراسیون بگذارید بعد تیم ملی لباس نداشته باشد؟ کارمند فدراسیون حقوق نگیرد؟

میرشاد ماجدی می‌گوید زحمات هیات رییسه نادیده گرفته می‌شود! کاش یک بار ایشان یا هر کدام از اعضا که ادعای زحمت کشیدن می‌کند در یک برنامه تلویزیونی با مجریان درست و حسابی، نه مثل مجریان برنامه روز گذشته که هر چه ماجدی می‌گفت تایید می‌کردند، بنشیند و لیست بدهد. لیست اقداماتی که او و دوستانش در فوتبال انجام دادند. بعد با لیستی که مردم تهیه کردند مقایسه شود. فاجعه بازی ایران و لبنان در مشهد، آبروریزی سفر تیم ملی به کانادا، عدم توانایی برگزاری یک اردوی ساده، عدم توانایی در فراهم کردن یک بازی دوستانه برای تیم ملی، رفتار تحقیرآمیز با سرمربی تیم ملی و ایجاد چند دستگی بین ملی‌پوشان، شش‌تایی شدن در جام جهانی، باخت به امریکا، حذف و از هم پاشیدن تیم ملی امید، حذف تیم ملی جوانان با حضور برادر میرشاد ماجدی در کادرفنی تیم ملی، عدم توانایی در آوردن VAR، لباس نداشتن داوران و ده‌ها مورد دیگر لیستی است که مردم از اقدامات فدراسیون در یک سال گذشته به یاد دارند. آقای ماجدی هم لیست دستاوردهای‌شان را ارایه دهند تا همه ‌چیز مشخص شود. مثلا بگوید این‌قدر پول آوردم، تیم در زمان من این نتایج را گرفت یا فلان ساختار را اصلاح کردم.

میرشاد ماجدی می‌گوید پاداش ۲۰ هزار دلاری رقم چندان بزرگی نیست و رسانه‌ها با برجسته کردن آن قصد دارند به فدراسیون ضربه بزنند. کاش آقای ماجدی بگوید اگر پاداش ۲۰ هزار دلاری در این شرایط ارزی مملکت «طبیعی» است چرا خودش و همکارانش چند ماه با تاکید روی ارقام ۱۵۰ یورو و ۵۰۰ یورو و ده میلیون تومان و۵۰ میلیون تومان شهاب‌الدین عزیزی خادم رییس عزل شده فدراسیون را به ریخت و پاش مالی و پرداخت پاداش‌های نجومی متهم می‌کردند؟ این دیگر چه نوع رطب خوردن و منع رطب کردن است؟ یک نفر سند رو کند که چرا فلانی ۷۰۰ یورو (یوروی ۲۷ هزار تومانی) آن هم باز براساس مصوبه هیات رییسه به فلان عضو فدراسیون پاداش داده بعد خودش ۲۰ هزار دلار (دلار ۵۰ هزار تومانی) بگیرد و بگوید طبیعی است؟

مطالب مرتبط

آخرین اخبار