۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷

آغاز رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی معلمان این استان از امروز یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲

آغاز رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی معلمان این استان از امروز یکشنبه 7 خرداد 1402

رتبه بندی معلمان- ردیف امتیاز دهی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایسنا، سیدبهروز موسوی بهبید در جلسه کارگروه استانی رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان در خوزستان که امروز (۷ خردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: ۶۲ هزار معلم در استان خوزستان فرآیند رتبه‌بندی را سپری کرده‌اند. پس از بررسی و اعلام نتایج و صدور احکام، برخی از همکاران در بازه زمانی اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش، اعتراض خود را در سامانه ثبت کرده‌اند و برای تسریع در اجرا، فرآیند رسیدگی به اعتراضات این همکاران از امروز به صورت منسجم و نظام‌مند آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به رتبه‌بندی ۶۲ هزار معلم در استان خوزستان ادامه داد: فرآیند رتبه‌بندی یکی از مهمترین اقدامات و برنامه‌های مجموعه تعلیم و تربیت کشور است و بر این اساس آموزش و پرورش خوزستان با دقت نظر به دنبال اجرای هر چه بهتر این فرآیند و جایابی همکاران در یکی از رتبه‌های پنجگانه و بر اساس مستندات بارگذاری شده است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خوزستان گفت: فرآیند رسیدگی به اعتراضات ثبت شده روی سامانه my.medu.ir از امروز و با هم‌افزایی همکاران ما در هیات ممیزه آغاز شده است و به زودی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نتایج این بررسی‌ها اعلام خواهد شد.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار