۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳

آغاز رایزنی‌ها برای بازگشت به تولید ۴۷ کارخانه تملک شده از سوی بانک‌ها در گلستان

[ad_1] هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان در گفت‌وگو با میزان از تمرکز ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان گلستان برای رونق تولید در ۴۷ واحد تولیدی تملک شده از سوی بانک‌ها در سال جدید خبر داد و اظهار کرد: این واحد‌ها در سال‌های گذ...

آغاز رایزنی‌ها برای بازگشت به تولید ۴۷ کارخانه تملک شده از سوی بانک‌ها در گلستان

[ad_1]

هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان در گفت‌وگو با میزان از تمرکز ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان گلستان برای رونق تولید در ۴۷ واحد تولیدی تملک شده از سوی بانک‌ها در سال جدید خبر داد و اظهار کرد: این واحد‌ها در سال‌های گذشته از سوی بانک‌ها در ازای طلبشان از مالکان، تملک شده و بررسی نشان می‌دهد که متاسفانه بیشتر این واحد‌ها تعطیل یا نیمه تعطیل هستند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان خاطرنشان کرد: علت تعطیلی این واحد‌ها و راهکار‌های فعال کردن دوباره آن‌ها در نشست‌های جداگانه با مدیران عامل بانک‌های استان گلستان و مالکان این واحد‌ها بررسی می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد تا پایان امسال همه این واحدها، تولید را از سربگیرند.

 

بیشتر بخوانید:

هاشمیان با تاکید بر این که توقیف واحد‌های تولیدی آخرین گزینه برای وصول دیون است و هیچ بانکی حق ندارد کارخانه و واحد تولیدی را تملک کند، گفت: در اغلب موارد وقتی واحدی تملک شده و به افراد دیگری واگذار می‌شود، آن واحد همچنان غیرفعال و تعطیل می‌ماند؛ بنابراین در زمان واگذاری واحد‌های تولیدی تملک شده باید اهلیت و صلاحیت افراد هم سنجیده شود.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان این که از زمان تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان گلستان، تلاش کردیم از تعطیلی خط‌های تولید و توقیف کارخانه‌ها در ازای بدهی جلوگیری کنیم، تاکید کرد: روند تولید حتی در صورت تملک واحد‌های تولیدی از سوی بانک‌ها نباید متوقف شود.

سال گذشته نیز با تلاش ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان ۷ کارخانه تعطیل دوباره فعال و مشکلات ۳۰۳ واحد تولیدی بررسی و گره گشایی شد.

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار