۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳

آغاز ثبت نام آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا از ۵دی

ثبت نام طلاب و دانشجویان در آزمون استخدامی تصدی منصب قضا در سال ۱۴۰۰، منحصراً به صورت اینترنتی است و از روز یکشنبه ۵دی ماه آغاز می شود.

آغاز ثبت نام آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا از ۵دی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اعلام کرد: ثبت نام داوطلبان دانشگاهی ‌و حوزوی در آزمون استخدامی تصدی منصب قضاء در سال ۱۴۰۰، منحصراً به صورت اینترنتی است و از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ آغاز و در روز شنبه ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ پایان می‌پذیرد.

زمان ثبت نام و برگزاری آزمون

کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام در آزمون تصدی منصب قضا در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بند الف و ب این اطلاعیه نسبت به تهیه مدارک خواسته شده، اقدام و با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.

در پایان ثبت نام به هر یک از داوطلبان کد رهگیری ارائه خواهد شد که داوطلبان لازم است تا پایان کلیه مراحل آزمون این کد را نزد خود نگهداری نمایند. می‌شود ثبت‌نام منحصراً به صورت الکترونیکی است و داوطلبان لازم است از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند و ثبت نام به غیر از روش فوق غیر قابل قبول است و این دسته از داوطلبان مجاز به شرکت در آزمون نیستند.

کارت ورود به جلسه آزمون از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت.

آزمون در روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ و به صورت تستی برای تمامی داوطلبان اعم از دانشگاهی و حوزوی برگزار می‌شود.

داوطلبان پذیرفته شده در آزمون تستی، روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۶ در آزمون تشریحی شرکت خواهند نمود و ساعت و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج خواهد شد.

گفتنی است: ملاک احراز شرایط عمومی و اختصاصی، زمان ثبت‌نام خواهد بود. مسؤولیت صحت و سقم اطلاعات ثبت شده در تقاضانامه به عهده داوطلب است؛ بنابراین کسانی که شرایط لازم برای شرکت در آزمون را ندارند، باید از ثبت نام در آزمون خودداری نمایند، در غیر این صورت در مراحل بعدی حذف خواهند شد و با توجه به عدم برگزاری آزمون ایثارگران بصورت جداگانه در سال جاری، داوطلبان ایثارگر نیز در صورت دارا بودن شرایط می‌توانند در این آزمون شرکت نمایند. در آزمون تستی استفاده از هر گونه کتاب قانون و …، جزوه و چرکنویس ممنوع می‌باشد، در خصوص آزمون تشریحی متعاقباً اعلام خواهد شد.

مطالب مرتبط