۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸

آغاز ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه‌ها، موسسات و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال ۱۴۰۰ مشخص شد. ثبت نام برای ...

آزمون استخدامی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه‌ها، موسسات و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال ۱۴۰۰ مشخص شد. ثبت نام برای شرکت در این آزمون تنها به صورت اینترنتی از امروز سه‌شنبه ۱۸ خرداد آغاز شد و در روز شنبه ۲۲ خرداد به پایان می رسد.

زرین آمیزی ادامه داد: داوطلبان برای ثبت نام به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و به قسمت آزمون های استخدامی مراجعه کنند. سپس بر روی لینک «سیستم ثبت نام آزمون استخدام پیمانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال ۱۴۰۰» کلیک کنند و سایر مراحل ثبت نام را بگذرانند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش افزود: متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما که همزمان با شروع ثبت نام بر روی درگاه اطلاع رسانی قرار خواهد گرفت و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون مذکور اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش توضیح داد: داوطلبان باید سریال ثبت نام ۱۲ رقمی ثبت نام آزمون استخدام پیمانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال ۱۴۰۰ به مبلغ ۹۰۰/۰۰۰ ریال معادل نود هزار تومان را از قسمت خرید کارت تهیه کنند.

زرین آمیزی در پایان درباره زمان برگزاری این آزمون تاکید کرد: آزمون استخدامی دانشگاه‌ها، موسسات و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری روز جمعه ۲۲ مرداد سال جاری برگزار خواهد شد.

توصیه‌های مهم به داوطلبان

۱- داوطلبان باید دفترچه راهنمای ثبت نام را به طور کامل مطالعه کرده باشند.

۲- داوطلبان باید حتما شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام را داشته باشند.

۳- داوطلبان لازم است در درج کد ملی، نام خانوادگی و نام، مشخصات شناسنامه‌ای، ارسال عکس و تمامی اطلاعات لازم دیگر دقت و توجه کافی به عمل آورند، بدیهی است درصورت اعلام و ارسال هرگونه اطلاعات اشتباه، با داوطلب به عنوان متخلف برخورد خواهد شد.

۴- در پایان ثبت‌نام اینترنتی تأیید صحت اطلاعات ارسالی به عهده شخص داوطلب است، لذا دقت و توجه کافی در این خصوص به عمل آید.

۵- برای جلوگیری از مشکلات بعدی حتماً اطلاعات درج شده در تقاضانامه ثبت‌نامی را به دقت بررسی کنند.

۶- داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه و دریافت کد پیگیری یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و پس از مطالعه مندرجات آن، آنرا نزد خود نگهداری کنند.

۷- داوطلبان لازم است اطلاعات کارت اعتباری، شماره پرونده و کد پیگیری خود را تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری کنند.

۸- توصیه می‌شود داوطلب فرایند ثبت‌نام را شخصاً انجام دهد و شماره پرونده و کد پیگیری دریافتی از سایت را، نزد سایرین افشا نکند.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

3 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

مریم امیرزاده

۱۹ خرداد ۱۴۰۰


شرایط سنی چرا گذاشته شده برای آزمون خوب بالای پنجاه سال بیکار چه کند وقتی تحصیل و لازم به کار لست

یاسین

۱۹ خرداد ۱۴۰۰


این ازمون مورد قبول مردم ایران نیست.استخدامی برای کاردانی.ودیپلم نداره.هیچ کس تائید نمیکنه.اصلاح شود

سمیه محمدحسینی

۱۹ خرداد ۱۴۰۰


چه رشته هایی میتونن ثبت نام کنن؟

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار