۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱

آغاز ثبت‌ نام آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش در بهمن ماه ۱۴۰۲

ثبت‌نام آزمون استخدام پیمانی وزرات آموزش و پرورش برای مشاغل آموزگاری، دبیری، هنرآموز و مشاغل کیفیت بخشی در معاونت‌های پرورشی و فرهنگی، تربیت بدنی، مشاوره و سلامت در بهمن‌ماه آغاز می‌شود.

استخدام آموزش و پرورش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ثبت‌ نام آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش در بهمن ماه ۱۴۰۲ در راه است.

با موافقت این سازمان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ و قول مساعد سازمان برنامه و بودجه برای تامین اعتبار ثبت‌نام آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش برای مشاغل آموزگاری، دبیری و هنرآموز در بهمن ماه سال جاری انجام خواهد شد.

بر این اساس آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی (عادی و استثنایی) با ظرفیت ۲۸ هزار نفر در ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۲ و همچنین آزمون مشاغل دبیری و هنر آموز با ظرفیت ۲۴ هزار و ۹۶۱ نفر در ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد که جزئیات این دو آزمون در قالب یک دفترچه ثبت‌نام به زودی منتشر می‌شود.

نتایج اولیه آزمون آموزگاری حداکثر ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ و همچنین نتایج آزمون دبیری و هنرآموز نیز در ۱۵ خردادماه ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد.

آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش برای مشاغل کیفیت بخشی در معاونت‌های پرورشی و فرهنگی، تربیت بدنی و سلامت نیز به تعداد ۱۹ هزار و ۱۳۰ نفر در ۱۷ اسفندماه برگزار خواهد شد که نتایج اولیه آن حداکثر تا نیمه فروردین ماه ۱۴۰۳ اعلام می‌شود.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط