۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰

آغاز ترم تابستان دانشگاه سوره از ۲۶ تیرماه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، به نقل از دانشگاه سوره، یوسف خجیر با اعلام این خبر گفت: ترم تابستان در دانشگاه سوره به صورت مجازی برگزار می‌شود. ‎انتخاب واحد و ثبت‌نام این دوره از ۲۰ تیر آغاز می‌شود و تا ۲۱ تیرماه ادامه دارد. نک...

آغاز ترم تابستان دانشگاه سوره از ۲۶ تیرماه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،

به نقل از دانشگاه سوره، یوسف خجیر با اعلام این خبر گفت: ترم تابستان در دانشگاه سوره به صورت مجازی برگزار می‌شود. ‎انتخاب واحد و ثبت‌نام این دوره از ۲۰ تیر آغاز می‌شود و تا ۲۱ تیرماه ادامه دارد. نکته حائز اهمیت این است که امکان حذف و اضافه در ترم تابستان وجود ندارد. ‎
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره افزود: ‎کلاس‌ها از ۲۶ تیرماه شروع می‌شود و تا ۶ شهریورماه به پایان می‌رسد. زمان امتحانات ترم تابستان ۸ تا ۱۱ شهریورماه است.
وی خاطرنشان کرد: در دوره تحصیلی تابستان دروس معارف اسلامی و عمومی ارائه می‌شود و دانشجویان می توانند حداکثر ۶ واحد اخذ کنند، همچنین دانشجویان ترم آخر که تنها ۸ واحد جهت فارغ التحصیلی دارند در صورت ارائه دروس مذکور می توانند ۸ واحد باقی مانده خود را انتخاب کنند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره در رابطه با ثبت نام دانشجویان میهمان اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه های دیگر نیز می توانند در ترم تابستان دانشگاه سوره شرکت کنند و ثبت نام کلیه دانشجویان میهمان پس از تکمیل فرم ثبت نام، دریافت رمز عبور و کدشناسه به صورت اینترنتی انجام می شود و نیازی به حضور ندارند.

منبع:

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط