۰۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷

آغاز به کار فیبرنوری خانگی در همه شهرها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،عیسی زارع پور در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: دیروز در مراسم آغاز واگذاری پورت‌های پرسرعت فیبر نوری، در دو شهر مقدس مشهد و قم تست سرعت انجام شد که در مشهد نتیجه بیش از ۵۰۰ مگابیت بر ثانی...

آغاز به کار فیبرنوری خانگی در همه شهرها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،عیسی زارع پور در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: دیروز در مراسم آغاز واگذاری پورت‌های پرسرعت فیبر نوری، در دو شهر مقدس مشهد و قم تست سرعت انجام شد که در مشهد نتیجه بیش از ۵۰۰ مگابیت بر ثانیه و در قم نزدیک به یک گیگابایت بر ثانیه بود که مایه خوشحالی است.

وی ادامه داد: با فیبر نوری دیگر محدودیت سرعت مفهوم نخواهد داشت و بستر شبکه برای انواع خدمات مورد نیاز مردم آماده خواهد شد.

وزیر ارتباطات گفت: هر چند در ارتباطات همراه وضعیت به نسبت بهتری داریم اما در ارتباطات ثابت عقب هستیم که به فضل خداوند و با تلاش خانواده بزرگ ارتباطات کشور به سرعت جبران می‌کنیم و تا پایان دولت سیزدهم ۲۰ میلیون پورت مبتنی بر فیبر نوری در سراسر کشور راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: به زودی کار اجرایی فیبر نوری خانگی در همه شهرها آغاز می‌شود. یا علی مدد گفته‌ایم و با سرعت به سوی یک شبکه پرسرعت و با کیفیت حرکت می‌کنیم.

زارع پور خاطر نشان کرد: هموطنان عزیز می‌توانند پیشرفت این پروژه و وضعیت آن در استان خود را از طریق سایت www.iranfttx.ir دنبال کنند و در آینده می‌توانند با وارد کردن کد پستی محل سکونت خود، از زمان تقریبی فعال شدن این پروژه در محله خود مطلع شوند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار