۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳

آغاز به کار سایت جدید صدور مجوز تردد در تهران/ثبت نام فقط در سامانه “تهران تردد”

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ایمان قربانی مشاور و مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران با اشاره به تغییرات صورت گرفته در صدور مجوز تردد در تهران اظهار کرد:مجوز تردد بین استانی از امروز فقط برای افراد واجد شرایطی که در سامانه ̶...

آغاز به کار سایت جدید صدور مجوز تردد در تهران/ثبت نام فقط در سامانه “تهران تردد”

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ایمان قربانی مشاور و مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران با اشاره به تغییرات صورت گرفته در صدور مجوز تردد در تهران اظهار کرد:مجوز تردد بین استانی از امروز فقط برای افراد واجد شرایطی که در سامانه “تهران تردد” درخواست خود را ثبت و پیامک تائید دریافت کرده اند، صادر می‌شود.

وی گفت:ثبت درخواست فقط روزانه و از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ در سامانه مربوطه انجام می‌شود.هیچگونه مجوز حضوری برای تردد در محل فرمانداری تهران صادر نمی‌شود و شهروندان فقط و فقط از طریق سایت اعلام شده اقدام به اخذ مجوز تردد کنند.

مدیر روابط عمومی تهران به تشریح جزئیات جدید شرایط اخذ مجوز تردد در تهران پرداخت و اعلام کرد: از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ صبح مردم تهران فرصت ثبت نام برای اخد مجوز دارند. همچنین سایت اعلام شده روز‌های پنج‌شنبه و جمعه بسته خواهد بود.

وی افزود:کسانی هم که حائز شرایط باشند پیامک تایید به همراه کد پیگیری سفر بعد ازظهر همان روز برای تلفن‌های همراهشان ارسال خواهد شد.

قربانی تصریح کرد: هر پلاک خودرو در ماه یکبار می‌تواند ثبت‌نام کند و مجوز‌هایی که صادر می‌شود صرفا برای یک هفته است و پس از آن هیچ اعتباری ندارد.

وی افزود: ساکنان تهران برای در خواست مجوز به سایت taradodtehran . com که به همت مرکز فن آوری و iT فرمانداری تهران تهیه شده مراجعه کنند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار