۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱

آغاز بررسی لایحه استخدامی شهرداری‌ها :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1] علی بابایی کارنامی در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بیان دستورکار نشست روز گذشته (دوشنبه ۲۳ فروردین ماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت:  در این نشست لایحه ساماندهی استخدام کارکنان شهرداری‌های کل کشور مورد بررس...

آغاز بررسی لایحه استخدامی شهرداری‌ها :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1]

علی بابایی کارنامی در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بیان دستورکار نشست روز گذشته (دوشنبه ۲۳ فروردین ماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت:  در این نشست لایحه ساماندهی استخدام کارکنان شهرداری‌های کل کشور مورد بررسی قرار گرفت و اگر به تصویب برسد تنها دو نوع استخدام پیمانی و رسمی در این بخش وجود خواهد داشت.


نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اگر قرار باشد برخی افراد در کوتاه مدت با این بخش همکاری داشته باشند از مزایای قرارداد معین برخوردار خواهند شد.


این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: این لایحه دارای ۸ ماده و ۱۷تبصره است که ادامه بررسی آن در دستورکار نشست آتی این کمیسیون قرار خواهد گرفت.


سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست نمایندگانی از سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور، سازمان اداری و استخدامی کشوری و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی حضور داشتند./


پایان پیام

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار