۰۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷

آغاز اسکان دانشجویان خوابگاهی از ۱۹ فروردین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اداره خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در اطلاعیه‌ای شرایط و نحوه نام نویسی خوابگاه برای دانشجویان واجد شرایط در نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۴۰۱ را اعلام کرد. متن اطلاعیه اداره خوابگاه‌های دانشجویی...

آغاز اسکان دانشجویان خوابگاهی از ۱۹ فروردین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اداره خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در اطلاعیه‌ای شرایط و نحوه نام نویسی خوابگاه برای دانشجویان واجد شرایط در نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۴۰۱ را اعلام کرد.

متن اطلاعیه اداره خوابگاه‌های دانشجویی به شرح زیر است:

از دانشجویان غیربومی روزانه متقاضی و مجاز به استفاده از خوابگاه‌های دانشجویی، در نیم سال دوم (سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱)، تقاضا می‌شود جهت نام نویسی خوابگاه به شرح زیر اقدام کنند.

نحوه واگذاری خوابگاه

دانشجویان غیربومی روزانه شامل مقطع دکتری ورودی ۱۳۹۸، ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ کارشناسی علوم ورزشی و کارشناسی ارشد و ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ پس از درخواست خوابگاه از طریق سامانه گلستان به آدرس ems.atu.ac.ir و تایید آن طبق فرآیند زمانبندی اعلام شده، اقدام به ثبت اتاق کنند.

دانشجویان برای انتخاب اتاق از روز دوشنبه ۱۵ فروردین ساعت ۱۳:۰۰ تا روز پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه اقدام کنند.

طبق بخشنامه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تمام دانشجویان در ابتدای هر نیمسال تحصیلی و قبل از ورود به خوابگاه دانشجویی ملزم به پرداخت نقدی اجاره بها هستند.

نام نویسی با پرداخت آنلاین شهریه و یا دریافت رسید پرداخت الکترونیکی قطعی محسوب می‌شود.

تمام مراحل نام نویسی خوابگاه به صورت غیر حضوری خواهد بود.

زمان بازگشایی خوابگاه‌ها

خوابـــــگاه‌های دانشگاه از ساعت ۹:۰۰ صبح روز جمعه ۱۹ فروردین آماده اسکان دانشجویان هستند.

آن دسته از دانشجویانی که بدون مراجعه به سامانه گلستان و طی مراحل فوق، اقدام به تردد و یا اسکان، در خوابگاه کنند و یا دانشجویانی که بدون اعلام به مسئول خوابگاه و دریافت برگه تسویه حساب، به هر دلیلی اقدام به ترک خوابگاه کنند، مشمول پرداخت اجاره بهای خوابگاه (کل ترم) و احتساب جریمه طبق مقررات صندوق رفاه دانشجویان خواهند شد.

مراجعه نکردن دانشجو به سامانه خوابگاه‌ها در تاریخ ذکر شده و یا پرداخت نکردن اجاره بها به منزله عدم درخواست خوابگاه بوده و اداره امور خوابگاه‌ها مسئولیتی در قبال اسکان دانشجو نخواهد داشت.

تخصیص خوابگاه به صورت یک نیمسال کامل بوده و مطابق ضوابط در صورت انصراف و تخلیه زود هنگام و یا گذشت یک هفته از زمان پرداخت، اجاره بهای پرداختی به هیچ عنوان قابل عودت نیست.

دانشگاه فاقد امکانات خوابگاه متاهلی است.

دانشگاه تعهدی در قبال تامین خوابگاه برای دانشجویان پردیس و بومی ندارد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار