۲۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹

اقتصادی

آسان وام | وام فوری و سریع

چگونه وام آسان بگیریم؟

مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ متاسفانه تسهیلات مسکن پیش‌بینی نشده بود اما با پیگیری‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و مساعدت و همراهی دولت در سال گذشته، عملیاتی و اجرایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، وام آسان یکی از وام هایی است که توجه افراد را به خود به خوبی جلب کرده است و توانسته مردم را برای دریافت  وام تشویق کند . برای دیدن جزئیات بیشتر و مشاهده اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

روش‌های دریافت وام فوری آنلاین

همان‌طور که گفتیم، دریافت وام به‌صورت فوری از طریق پنج روش بدون ضامن، با وثیقه، چک یا رمزارز و حتی بدون هیچ ضمانتی امکان‌پذیر است. در زیر نحوه دریافت وام با هر ۵ روش را توضیح می‌دهیم:

وام فوری

وام فوری

دریافت وام بدون ضامن

زمانی که سخن از وام به میان می‌آید، به دنبال آن بحث ضامن نیز مطرح می‌شود. در واقع، تا چندی پیش دریافت وام بدون ضامن ممکن نبود. در حال حاضر، بسیاری از بانک‌ها همچنان این روند را در پیش گرفته‌اند. حداقل یک ضامن برای دریافت وام‌های با مبلغ کم و دو ضامن برای مبالغ بالا نیاز است. این در حالی است که یافتن این ضامن‌ها برای برخی از افراد دشوار به نظر می‌رسد؛ چرا که اغلب ضامن‌ها از پرداخت به‌موقع اقساط آن توسط متقاضی مطمئن نیستند و نمی‌خواهند خود را وارد جریانات امور مالی سایر افراد کنند.

دریافت آن با وثیقه

روش دیگری که می‌توان از طریق آن دریافت فوری آنلاین دریافت کرد، با وثیقه است. برخی از بانک‌ها و پلتفرم‌ها به‌جای ضامن، درخواست وثیقه می‌کنند. نسبت به مبلغ درخواستی، باید مبلغی را به‌عنوان وثیقه ارائه دهید. زمانی که اقساط آن را به طور کامل پرداخت کردید، این وثیقه به‌صورت تمام‌وکمال، به شما بازگردانده می‌شود.

دریافت با رمزارز

دریافت آن با رمزارز جدیدترین روشی است که به‌تازگی روی کار آمده و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. ازآنجایی‌که محبوبیت ارزهای دیجیتال روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند، افراد زیادی اقدام به خرید ارز دیجیتال و سرمایه‌گذاری می‌کنند. گاهی ارزهای دیجیتالی را می‌خرند که آینده بسیار روشنی دارند و احتمال افزایش ارزش آن‌ها بسیار بالاست.

دریافت با چک یا سفته

اگر به دنبال جایی هستید که با چک تضمینی یا سفته، وام بدهد، باید بگوییم که این امکان در پلتفرم‌هایی نظیر ازکی‌وام، قسطا، بالون، قسطیکو و غیره وجود دارد.

دریافت بدون هیچ ضمانتی

ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که نتوانید هیچ یک از موارد بالا، یعنی ضامن، وثیقه، چک و رمزارز را ارائه دهید. در این صورت می‌توانید به پلتفرم‌هایی که وامی بدون هیچ ضمانتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند، مراجعه کنید.

معمولاً وام‌های بدون ضمانت، مناسب خرید کالا هستند. پلتفرم‌هایی نظیر اسنپ پی یا تالی که این نوع وام را به ارمغان می‌آورند، اغلب خرید اقساطی کالا از طرف قراردادهای خود را میسر می‌کنند. به‌عبارت‌دیگر، فروشگاه‌های گوناگون اما محدودی را مشخص می‌کنند و شما تنها می‌توانید از آن‌ها کالای موردنیازتان را بخرید.

دریافت ۱۵۰ میلیونی بانک ملت با سند ملکی

بانک ملت امکان دریافت ۱۵۰ میلیون تومانی را بدون ضامن و بدون سپرده گذاری با استفاده از سند ملکی فراهم کرده است. سود آن ۱۸ درصد و مدت بازپرداخت آن ۴۸ تا ۶۰ ماه می‌باشد.

باید سند شش دانگ داشته باشید
چک برگشتی نداشته باشید
وام تسویه نشده نداشته و به بانک بدهکار نباشید
هزینه کارشناسی و انتقال سند به عهده وام گیرنده است.
توجه داشته باشید با استفاده از هر سند ۳ نفر می‌توانند دریافت کنند و حداکثر مبلغ پرداختی به هرنفر ۵۰ میلیون تومان است.

شرایط دریافت فوری بانک رسالت

دریافت ۶۰ میلیونی بانک قرض الحسنه رسالت یکی از بهترین گزینه‌ها برای دریافت وام فوری با سود کم می‌باشد.

جهت ثبت نام ان ۶۰ میلیونی بانک رسالت، اگر در این بانک حساب دارید و می‌خواهید از بانک رسالت بدون سپرده بگیرید باید وارد اینترنت بانک رسالت شده و تقاضای آن خود را ثبت نمایید. سپس بانک رسالت بعد از بررسی وضعیت اعتباری شما در سیستم بانکی، میزان خوش‌حسابی فرد، شغل و میزان کارکرد حساب، با مبلغ وام موافقت کرده و جهت تکمیل پرونده به صورت حضوری با شما تماس گرفته می‌شود.

اگر در بانک رسالت حساب نداشته‌اید باید بعد از افتتاح حساب مبلغی را برای (۳تا۶) ماه سپرده‌گذاری نمایید سپس درخواست وام خود را در اینترنت بانک رسالت ثبت نمایید.

سریع‌ترین روش دریافت آنلاین بدون ضامن

در بالا روش‌هایی که می‌توان از طریق آن‌ها وام فوری آنلاین دریافت کرد، معرفی کردیم. هر یک از روش‌ها می‌توانند برای اشخاص خاصی مناسب باشند. آن‌هایی که می‌خواهند وام بدون ضامن بگیرند، می‌توانند از چهار روش گفته شده در این مقاله برای دریافت وام موردنظرشان بهره ببرند.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط