۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶

آرمیتا گراوند دختر دانش آموز ۱۶ ساله درگذشت+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،خبرگزاری دولت خبر مرگ قطعی و درگذشت آرمیتا گراوند دختر ۱۶ ساله ایرانی را  بعد ۲۸ روز از بیهوش شدن در متروی تهران اعلام کرد. افت فشار و ضربه مغزی ناشی از افتادن بعد از کاهش فشار خون دلیل مرگ مغزی آ...

آرمیتا گراوند دختر دانش آموز ۱۶ ساله درگذشت+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،خبرگزاری دولت خبر مرگ قطعی و درگذشت آرمیتا گراوند دختر ۱۶ ساله ایرانی را  بعد ۲۸ روز از بیهوش شدن در متروی تهران اعلام کرد.

افت فشار و ضربه مغزی ناشی از افتادن بعد از کاهش فشار خون دلیل مرگ مغزی آرمیتا گراوند اعلام شده است.

ایرنا نوشت: آسیب مغزی وارده به آرمیتا گراوند، دانش آموز تهرانی باعث شد که وی مدتی را در وضعیت کما سپری کرده و دقایقی پیش فوت کند.

آرمیتا گراوند صبحگاه ۹ مهر در حالی که به همراه دوستان خود قصد ورود به داخل واگن قطار مترو را داشت، ناگهان با افت فشار مواجه و با برهم خوردن تعادلش، از پشت سر به لبه بیرونی ایستگاه برخورد و مصدوم شد.

شدت برخورد به حدی بود که وی برای دقایقی دچار ایست قلبی شد و پس از تلاش امدادی چند نفر از شهروندان، کارکنان مترو و عوامل اورژانس، برای ادامه درمان به نزدیک‌ترین بیمارستان تخصصی اعزام شد.

متاسفانه آسیب مغزی وارده به مصدوم باعث شد که وی مدتی را در وضعیت کما سپری کرده و دقایقی پیش فوت کند.

بر اساس نظریه رسمی پزشکان آرمیتا گراوند پس از افت ناگهانی فشار خون، دچار سقوط، ضربه به مغز و به دنبال آن تشنج مداوم، کاهش اکسیژن رسانی مغزی و ادم مغزی شده است.
پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط