۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰

آدم ربایی برای ازدواج مجدد با همسر سابق

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،در بررسی‌های اولیه توسط مأموران مشخص شد که زن جوان دست و پاهایش با طناب بسته شده و مأموران با دیدن این صحنه بلافاصله به راننده خودرو دستور توقف دادند اما راننده بدون توجه به اخطارهای پلیس فرار کرد....

آدم ربایی برای ازدواج مجدد با همسر سابق

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،در بررسی‌های اولیه توسط مأموران مشخص شد که زن جوان دست و پاهایش با طناب بسته شده و مأموران با دیدن این صحنه بلافاصله به راننده خودرو دستور توقف دادند اما راننده بدون توجه به اخطارهای پلیس فرار کرد. بدین ترتیب تعقیب و گریز آغاز شد و در نهایت مأموران موفق شدند راه خودرو را مسدود و راننده را که مردی ۴۰ ساله بود بازداشت کنند.

در ادامه موضوع این آدم‌ربایی از سوی مأموران به  مصطفی واحدی بازپرس جنایی اعلام شد و وی دستور تحقیقات را صادر کرد.
 نقشه آدم‌ربایی
زن جوان که همچنان دچار ترس و اضطراب بود، در تحقیقات گفت: مدتی قبل با بهروز، راننده خودرویی که من را ربوده بود آشنا شدم. بعد از مدتی هم ازدواج کردیم، اما اختلاف‌های ما باعث شد تا پس از سه سال به این نتیجه برسیم که نمی‌توانیم با هم زندگی کنیم. البته در ابتدا بهروز مقاومت می‌کرد ولی در نهایت با اصرارهای من، با طلاق موافقت کرد.
بعد از جدایی، بهروز مدام پیام می‌داد و تماس می‌گرفت و اصرار می‌کرد که دوباره باهم زندگی کنیم. اما من که می‌دانستم رفتارهای او درست نشده، مخالفت می‌کردم. تا اینکه شب حادثه زمانی که از محل کارم بیرون آمدم تا سوار خودروام شوم، ناگهان بهروز که در کمین من بود، به سراغم آمد و با ضرب و شتم و به زور من را سوار خودرویش کرد و من را ربود و به خانه‌اش برد.
 ازدواج اجباری
زن جوان ادامه داد: او در خانه‌اش از من فیلم سیاه تهیه کرد و تهدیدم کرد که اگر با او ازدواج نکنم، تصاویر و عکس‌هایم را در فضای مجازی منتشر می‌کند. صبح هم مرا در حالی که دست و پا و دهانم بسته بود سوار خودرواش کرد تا من را به اجبار برای عقد کردن به دفترخانه ببرد. در مسیر مدام با پا به شیشه عقب خودرو می‌زدم تا راننده‌های عبوری یا رهگذران متوجه شوند و به من کمک کنند. در طول مسیر هم بهروز در مسیر مدام مرا تهدیدم می‌کرد که اگر به کارهایم ادامه دهم، مرا به بیابانی برده و می‌کشد.
 اظهارات متهم
به‌دنبال اظهارات زن جوان، همسر سابق او گفت: من عاشقانه میترا را دوست دارم و نمی‌توانم بدون او زندگی کنم. وقتی درخواست طلاق داد خیلی سعی کردم که با این درخواست مخالفت کنم، اما نتوانستم منصرفش کنم. درنهایت چاره‌ای جز قبول خواسته او نبود.
با خودم گفتم بعد از مدتی پشیمان می‌شود و برمی‌گردد. اما برنگشت. به همین دلیل تصمیم گرفتم او را بدزدم و با تهدید و تهیه فیلم سیاه، او را مجاب کنم تا دوباره برگردد. به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت، متهم بازداشت شد و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار