۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴

آخرین وضعیت کانون بازنشستگان کشوری + معرفی سایت کانون بازنشستگی کشوری www.cspf.ir

آخرین وضعیت کانون بازنشستگان کشوری و معرفی سایت کانون بازنشستگی کشوری www.cspf.ir را در ادامه بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، آخرین وضعیت کانون بازنشستگان کشوری و معرفی سایت کانون بازنشستگی کشوری www.cspf.ir را در ادامه بخوانید.

صندوق بازنشستگی کشوری

آخرین وضعیت کانون بازنشستگان کشوری

سایت کانون بازنشستگی کشوری ۱۴۰۲ تنها مختص به بازنشستگان کشوری می باشد. که در این سامانه امکان دسترسی بازنشستگان کشوری به سادگی وجود دارد که تسهیلات و خدمات گسترده ای در آن دیده می شود.

پر کاربرد ترین خدمات در کانون بازنشستگان

سازمان تامین اجتماعی
ورود به سایت تامین اجتماعی

فیش حقوقی
ورود به سامانه فیش حقوقی

ثبت نام وام
ورود به سامانه ثبت نام وام بازنشستگان

آتیه سازان حافظ
ورود به سامانه آتیه سازان حافظ

بیمه تکمیلی
ورود به سامانه ثبت نام و انصراف

راهنمای پیگیری بیمه عمر
مشاهده راهنمای پیگیری بیمه عمر

 

بیمه عمر
ورود به سامانه پیگیری بیمه عمر

سایت کانون بازنشستگی کشوری www.cspf.ir

سایت کانون بازنشستگی کشوری ۱۴۰۲ با هدف خدمت رسانی به کلیه بازنشستگان کشوری که از صندوق بازنشستگی کشوری حقوق دریافت می کنند، راه اندازی شده است. سایت صندوق بازنشستگی کشوری، امکانات مختلفی را به بازنشستگان کشوری ارائه می کند و باعث تسهیل در انجام امور بازنشستگان شده است.

تسهیل در انجام امور بازنشستگان کشوری، سریع انجام شدن امور بازنشستگان کشوری، خدمت رسانی به کلیه بازنشستگان کشوری و … از جمله اهدافی است که باعث روی کار آمدن سایت کانون بازنشستگی کشوری www.cspf.ir شده است. این سایت با هدف خدمت رسانی به صورت غیر حضوری و اطلاع رسانی به بازنشستگان کشوری روی کار آمده است. لذا کلیه بازنشستگان کشوری می توانند از خدمات مختلفی که در سایت صندوق بازنشستگی کشوری و یا همان سایت کانون بازنشستگی کشوری ارائه می شود، استفاده نمایند.

با توجه به اینکه شاید بعضی از بازنشستگان با نحوه ورود به سایت www.cspf.ir آشنایی ندارند، در اندیشه معاصر قصد داریم شما را با نحوه ورود به سایت کانون بازنشستگی کشوری ۱۴۰۲ آشنا کنیم.

ورود به سایت کانون بازنشستگی کشوری www.cspf.ir

کلیه بازنشستگان کشوری که قصد استفاده از خدمات مختلف سایت کانون بازنشستگی کشوری، من جمله دریافت گواهی کسر از حقوق را دارند، می بایست که ابتدا به نشانی اینترنتی صندوق بازنشستگی کشوری ۱۴۰۲ وارد شوند و سپس از خدمات مختلفی که در این سامانه ارائه می شود، استفاده نمایند.

لذا آشنایی با نحوه ورود به سایت کانون بازنشستگان کشوری www.cspf.ir برای تمامی افرادی که قصد استفاده از خدمات مختلف سایت کانون بازنشستگی ۱۴۰۲ را دارند، لازم است. در ادامه نحوه ورود به سایت www.cspf.ir را توضیح می دهیم. دقت داشته باشید که می توانید بعد از ورود به سایت کانون، با کلیک کردن بر روی بخش های مختلف سایت صندوق بازنشستگی کشوری از خدمات مختلفی که در سایت قرار داده شده است، استفاده نمایید.

 

برای ورود به سایت صندوق بازنشستگی کشوری ۱۴۰۲​، می بایست ابتدا یکی از مرورگرهای خود را باز کنید و در فیلد جستجوی گوگل عبارت سایت کانون بازنشستگی کشوری را تایپ نمایید و سپس، جستجو کنید. نکته: برای دسترسی بهتر به سایت صندوق بازنشستگی، بهتر است که از مرورگرهای کروم و یا فایرفاکس استفاده نمایید. پس از اینکه گوگل سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir را جستجو کرد، روی آن کلیک کنید تا به سایت اصلی صندوق بازنشستگی و یا همان سایت کانون بازنشستگی کشوری وارد شوید.
در حال حاضر، شما وارد سایت صندوق بازنشستگی ۱۴۰۲​ شده اید و می توانید برای استفاده از خدمات مختلف سایت بر روی هر یک از بخش های مورد نظر خودتان کلیک نمایید.

معرفی سایت کانون بازنشستگی کشوری www.cspf.ir

صندوق بازنشستگی کشوری ۱۴۰۲​، یکی از با سابقه ترین صندوق ها در طی ۱۰۰ سال اخیر است که توانسته با خدمت رسانی به عموم بازنشستگان کشوری، گامی بسیار موثر برای تسهیل در انجام امور بازنشستگان کشوری بردارد. سایت کانون بازنشستگی کشوری ۱۴۰۲، به نشانی www.cspf.ir با هدف ارائه خدمات غیر حضوری به بازنشستگان کشوری روی کار آمده است.

سایت کانون بازنشستگی کشوری www.cspf.ir تمامی اطلاعیه های مربوط به بازنشستگان را به صورت کاملا به روز و آپدیت شده در خود قرار داده است تا تمامی بازنشستگان کشوری بتوانند از اطلاعیه ها و آخرین اخبار منتشر شده در رابطه با کانون بازنشستگی کشوری مطلع شوند. همچنین، این سامانه خدمات مختلف دیگری را نیز به بازنشستگان کشوری ارائه می کند.

به گزارش اندیشه معاصر، دسترسی به سامانه تعهد وارث و بخش خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری ۱۴۰۲​، از آن دسته از خدماتی است که در سایت کانون بازنشستگی کشوری ارائه می شود. به طوری که کلیه بازنشستگان کشوری می توانند با ورود به قسمت خدمات الکترونیک سایت کانون بازنشستگان کشوری از خدماتی که به صورت غیر حضوری در این سایت ارائه می شود، استفاده نمایند.

سایت صندوق بازنشستگی کشوری

با استفاده از خدمات غیر حضوری قابل ارائه در سایت صندوق بازنشستگی کشوری ۱۴۰۲، دیگر نیازی به مراجعه حضوری افراد به صندوق های بازنشستگی و یا مراکز مربوط به آن ها نیست.

لازم به ذکر است که استفاده از خدمات قابل ارائه در سایت کانون بازنشستگان کشوری به نشانی www.cspf.ir، برای تمامی افراد مجاز است؛ اما در صورتی که افراد بخواهند از بخش خدمات الکترونیک کانون بازنشستگی کشوری از خدمات غیر حضوری استفاده کنند و به سایت وارد شوند، می بایست که حتما اطلاعات بازنشستگان در سایت وارد شود. دقت داشته باشید که برای استفاده از این خدمات حتما می بایست که حقوق بازنشستگی خود را به صورت مستقیم از صندوق بازنشستگی کشوری دریافت کرده باشید.

امکانات سایت کانون بازنشستگی کشوری ۱۴۰۲​

کلیه بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲​، می توانند با ورود به سایت کانون بازنشستگی کشوری به نشانی اینترنتی www.cspf.ir از خدمات مختلف این سایت استفاده نمایند. براساس آنچه در اندیشه معاصر به آن پرداخته ایم، امکانات سایت کانون بازنشستگی کشوری www.cspf.ir بسیار متنوع می باشد و در صورتی که افراد بخواهند از درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری ۱۴۰۲ استفاده نمایند، می بایست که اطلاعات مربوط به فیش حقوقی یا حکم حقوقی خود را در دسترس داشته باشند.

اگرچه که امکانات سایت کانون بازنشستگی کشوری www.cspf.ir بسیار متنوع است؛ اما در ادامه به بعضی از امکانات قابل ارائه در این سایت اشاره می کنیم.

 

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط